Wesley Sneijder reageert op geruchten in ochtendshow 100% NL

Tijdens de ochtendshow van Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen op 100% NL deed voormalig profvoetballer Wesley Sneijder mee aan het radiospel Je Raadt Het Nooit, waarin hij dit keer zelf het onderwerp bleek te zijn. De ex-international greep de gelegenheid aan om ook in te gaan op recente geruchten over zijn scheiding van Yolanthe Cabau.

Volgens berichten zou Cabau negentien miljoen euro hebben ontvangen na de scheiding. Sneijder reageerde stellig: "Dat is allemaal niet waar, dan weten jullie dat ook weer."

Fan van Nederlandse muziek

Het radiospel draait om het raden van een verband tussen drie bekende Nederlanders. Deze keer waren dat Joost Klein, Peter Pannekoek en Wesley Sneijder zelf. Sneijder, vaste luisteraar van 100% NL, besloot live mee te doen en gaf aan het raadsel al vaker te hebben gehoord.

Wesley Sneijder: "Jullie weten het, ik ben een fan van Nederlandse muziek, dus ik luister heel graag naar jullie. Ik heb het raadsel nu al een aantal keren voorbij horen komen. Dus ik denk, ik ga jullie gewoon eens een berichtje sturen, want ik denk het te weten."

Radio als podium voor ontkenning

Ingrid Jansen stelde voor om de jackpot van drieduizend driehonderd euro, als Sneijder het goede antwoord zou geven, te schenken aan de honderdste beller.

Sneijder reageerde met een knipoog naar de geruchten: "Er gaan weer allemaal geruchten, dus ik kan het geld best goed gebruiken!"

Hij vervolgde later in de uitzending met een serieuze noot: "Het is fijn om jullie even te spreken, na alle geruchten. Laat ik die ook gelijk de kop indrukken, dat is allemaal niet waar. Dus dan weten jullie dat ook meteen weer."

Verkeerd, maar creatief antwoord

Op de vraag naar het verband tussen de drie namen antwoordde Sneijder: "Ik denk dat het verband is dat er in alle drie de achternamen een 'ei' zit verwerkt. Dus een e-i. Zowel in Klein ei, Sneijder - ei, en in een pannenkoek zit een ei verwerkt." Hoewel het antwoord creatief werd genoemd, bleek het niet juist. Sneijder toonde zich sportief en blijft nieuwsgierig naar de juiste oplossing.

Je Raadt Het Nooit wordt elke werkdag om 8.15 uur uitgezonden op 100% NL.

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[DutchMedia Podcast]: Vlaamse Ster-reclamevensters bij NPO, Trump/BBC en meer

14-11-2025 | 13:47:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Herbert Visser stopt als statutair directeur Mediahuis Radio

13-11-2025 | 16:52:00
Herbert Visser stopt per eind 2025 als statutair directeur bij Mediahuis Radio. Hij blijft het radiobedrijf ondersteunen in een adviserende rol.

[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland

31-10-2025 | 09:16:56
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Eddy Guyt: 100% Media & Partner Netwerk bouwt verder aan partnernetwerk

01-10-2025 | 22:08:00
Marketing Report is in Volendam voor een gesprek met Eddy Guyt, chief connecting officer van 100%NL Media en Partner Netwerk

100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar het tankstation

20-09-2025 | 17:10:00
100%NL en Summit Retail Media Group brengen Meezing Top 1000 naar tankstation. Radio en retailmedia smelten samen

Eddy Guyt: Ons netwerk blijft consumentgericht met B2B-touch

19-08-2025 | 16:58:00
100% Media & Partner Netwerk is gestart met het beperkt toelaten van B2B-bedrijven. We spreken hierover met oprichter/eigenaar Eddy Guyt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Zenderproducer 100%NL

15-04-2025 | 09:55:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Zenderproducer 100%NL - Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Coördinator 100%NL

17-03-2025 | 11:08:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Coördinator 100%NL - Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer 100% NL en SLAM!

11-03-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer 100% NL & SLAM! - Fulltime

Mediahuis Radio kiest DRIIVN als digitale marketingpartner

04-03-2025 | 14:43:23
De samenwerking richt zich op het vergroten van de merkbekendheid en het stimuleren van luistergedrag via een geïntegreerde full-funnel aanpak.

Portfolio van magazines verder uitbreiden

24-02-2025 | 12:39:00
Interview met Eddy Guyt over 100%Media &Partner Netwerk.

Trouwmarathon op 100% NL

19-02-2025 | 10:34:00
Rob van Someren gaat als babs zoveel mogelijk liefdeskoppels in de echt verbinden tijdens de ochtendshow van Giorgio & Ingrid

Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen

13-01-2025 | 01:41:00
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report

Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink 

09-01-2025 | 09:10:00
Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink ten opzichte van de eerste zes maanden. Dat tonen de laatste luistercijfers van het afgelopen jaar. 

OMS: primaire doelgroep naar 20-59-jarigen in plaats van 20-49 jaar

10-12-2024 | 00:46:00
One Media Sales (OMS) heeft zijn primaire doelgroep per 1 januari 2025 gewijzigd naar 20- tot 59-jarigen in plaats van 20- tot 49-jarigen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een SEA Specialist

21-11-2025 | 12:02:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar SEA Specialist - Hybride, Zwolle

Being There wint pitch en lanceert Europese Melitta-campagne

21-11-2025 | 11:33:23
Always up for good coffee gaat deze maand live in NL, Zweden, Duitsland en Frankrijk en wordt via online kanalen, social en op de winkelvloer uitgerold.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

Glenn da Silva & Bente van Deventer: UNLIKE bouwt merken via social

21-11-2025 | 10:51:25
Glenn da Silva en Bente van Deventer van UNLIKE spreken met Bas Vlugt over de manier waarop social het vertrekpunt vormt voor merkontwikkeling

KPN opent de lijn om te appen met Sint

21-11-2025 | 08:55:21
Via een online ouderportaal kunnen ouders gegevens over hun kinderen invoeren, zoals naam, leeftijd en interesses.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.