Wesley Sneijder reageert op geruchten in ochtendshow 100% NL

Tijdens de ochtendshow van Giorgio Hokstam en Ingrid Jansen op 100% NL deed voormalig profvoetballer Wesley Sneijder mee aan het radiospel Je Raadt Het Nooit, waarin hij dit keer zelf het onderwerp bleek te zijn. De ex-international greep de gelegenheid aan om ook in te gaan op recente geruchten over zijn scheiding van Yolanthe Cabau.

Volgens berichten zou Cabau negentien miljoen euro hebben ontvangen na de scheiding. Sneijder reageerde stellig: "Dat is allemaal niet waar, dan weten jullie dat ook weer."

Fan van Nederlandse muziek

Het radiospel draait om het raden van een verband tussen drie bekende Nederlanders. Deze keer waren dat Joost Klein, Peter Pannekoek en Wesley Sneijder zelf. Sneijder, vaste luisteraar van 100% NL, besloot live mee te doen en gaf aan het raadsel al vaker te hebben gehoord.

Wesley Sneijder: "Jullie weten het, ik ben een fan van Nederlandse muziek, dus ik luister heel graag naar jullie. Ik heb het raadsel nu al een aantal keren voorbij horen komen. Dus ik denk, ik ga jullie gewoon eens een berichtje sturen, want ik denk het te weten."

Radio als podium voor ontkenning

Ingrid Jansen stelde voor om de jackpot van drieduizend driehonderd euro, als Sneijder het goede antwoord zou geven, te schenken aan de honderdste beller.

Sneijder reageerde met een knipoog naar de geruchten: "Er gaan weer allemaal geruchten, dus ik kan het geld best goed gebruiken!"

Hij vervolgde later in de uitzending met een serieuze noot: "Het is fijn om jullie even te spreken, na alle geruchten. Laat ik die ook gelijk de kop indrukken, dat is allemaal niet waar. Dus dan weten jullie dat ook meteen weer."

Verkeerd, maar creatief antwoord

Op de vraag naar het verband tussen de drie namen antwoordde Sneijder: "Ik denk dat het verband is dat er in alle drie de achternamen een 'ei' zit verwerkt. Dus een e-i. Zowel in Klein ei, Sneijder - ei, en in een pannenkoek zit een ei verwerkt." Hoewel het antwoord creatief werd genoemd, bleek het niet juist. Sneijder toonde zich sportief en blijft nieuwsgierig naar de juiste oplossing.

Je Raadt Het Nooit wordt elke werkdag om 8.15 uur uitgezonden op 100% NL.

www.mediahuis.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Zenderproducer 100%NL

15-04-2025 | 09:55:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Zenderproducer 100%NL - Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Coördinator 100%NL

17-03-2025 | 11:08:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Coördinator 100%NL - Fulltime

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Digital Content Producer 100% NL en SLAM!

11-03-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Digital Content Producer 100% NL & SLAM! - Fulltime

Mediahuis Radio kiest DRIIVN als digitale marketingpartner

04-03-2025 | 14:43:23
De samenwerking richt zich op het vergroten van de merkbekendheid en het stimuleren van luistergedrag via een geïntegreerde full-funnel aanpak.

Portfolio van magazines verder uitbreiden

24-02-2025 | 12:39:00
Interview met Eddy Guyt over 100%Media &Partner Netwerk.

Trouwmarathon op 100% NL

19-02-2025 | 10:34:00
Rob van Someren gaat als babs zoveel mogelijk liefdeskoppels in de echt verbinden tijdens de ochtendshow van Giorgio & Ingrid

Analyse NMO Luisteronderzoek 2024: Radio 10, NPO Radio 2, Qmusic en Radio Veronica dalen, JOE en 538 stijgen

13-01-2025 | 01:41:00
In 2023 hebben zenders als Radio 10, (13+ marktleider) NPO Radio 2, (commercieel marktleider) Qmusic en Radio Veronica marktaandeel ingeleverd, terwijl Radio 538 en nieuwkomer JOE duidelijk aan marktaandeel winnen. Dit blijkt uit een analyse van de NMO Luistercijfers over 2023 van Marketing Report

Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink 

09-01-2025 | 09:10:00
Mediahuis Radio groeit in het tweede halfjaar van 2024 flink ten opzichte van de eerste zes maanden. Dat tonen de laatste luistercijfers van het afgelopen jaar. 

[Interview] Eddy Guyt (100% Media & Partner Netwerk) over lancering Happy View

02-01-2025 | 15:47:00
100% Media & Partner Netwerk lanceerde eind oktober 2024 het magazine Happy View dat zich richt op de luxe levensstijl. We spreken oprichter en directeur Eddy Guyt hierover

OMS: primaire doelgroep naar 20-59-jarigen in plaats van 20-49 jaar

10-12-2024 | 00:46:00
One Media Sales (OMS) heeft zijn primaire doelgroep per 1 januari 2025 gewijzigd naar 20- tot 59-jarigen in plaats van 20- tot 49-jarigen

Giorgio Hokstam op cover Men's Health

26-11-2024 | 14:53:00
Radio-dj Giorgio Hokstam werd tijdens zijn vaderschapsverlof verrast met de onthulling van zijn cover op Men’s Health. In de ochtendshow van 100% NL overhandigde zanger Nick Schilder het eerste exemplaar. 

100% Media & Partner Netwerk lanceert Happy View Magazine

23-10-2024 | 20:35:00
In Amsterdam is de eerste editie van Happy View feestelijk gelanceerd in het bijzijn van talrijke bekende Nederlanders en influencers

Radio Veronica naar Amsterdam; geheel Mediahuis Radio over naar Amsterdam

14-10-2024 | 13:56:00
Radio Veronica is verhuisd naar Amsterdam in het pand van Mediahuis Nederland. Ook Sublime, Sunlite en Nostalgie zijn naar de Amsterdamse Basisweg verhuisd. Eind september waren de Mediahuis Radio-zenders Slam! en 100% NL al verhuisd naar hetzelfde pand

[Interview] Huub Klepper: De Beste Drop Ooit begon als grapje, maar bleek een gouden zet

10-08-2024 | 17:52:00
Huub Klepper is samen met zijn vader Willem Klepper oprichter van Klepper & Klepper, een dropmerk dat sinds 2016 actief is en inmiddels in 9 landen te koop is met 6 smaken

Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL (Mediahuis Radio)

31-07-2024 | 14:07:00
Rob van Someren verlaat Radio 10 (Talpa Network) en stapt over naar 100% NL waar hij vanaf het najaar dagelijks tussen 16:00 en 19:00 uur te horen zijn met zijn vaste sidekicks in zijn programma Somertijd

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.