
Snakeware lanceert vernieuwde corporate website inclusief Snake-spel
Digital specialist Snakeware lanceert een vernieuwde corporate website.
Ate van der Meer, Chief bij Snakeware: "Onze nieuwe website weerspiegelt wie we nu zijn, met Explore Growth Together als leidraad. Want wij staan voor samen digitale groei ontdekken."
Customer journey
De 404-pagina start met dito zoveel punten en kun je door een Snake te laten bewegen over het beeldscherm blokjes op eten en laten groeien. De hoogste scores komen in de highscore lijst te staan. De strategische digitale toepassingen en digitale marketing leveren resultaten op, zoals onder meer merkbekendheid, hogere omzet, terugkerende tevreden klanten en betere marges.
Lanceringsfeest
De onthulling van de vernieuwde website en merkstrategie vond plaats tijdens een evenement met medewerkers, waarmee Snakeware ook de lancering van het Snake-spel op de 404-foutpagina vierde.
Lees ook:
Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG
Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort
Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens
Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei
St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen