Snakeware breidt uit naar bloemen en planten: digitale samenwerking met OZ-Hami

Snakeware kondigt zijn samenwerking aan in de internationale bloemen- en plantenindustrie. OZ-Hami heeft Snakeware gekozen om een mobiele B2B-webshop te ontwikkelen die specifiek is ontworpen voor de behoeften van bloemengroothandels en bloemisten wereldwijd.

Na jarenlang gegroeid te zijn door partnerships met klanten in media, toerisme en food retail zet Snakeware zijn digitale expertise nu in naar de bloemen- en plantenhandel. Voor bloemenexporteur OZ-Hami wordt gewerkt aan een complete B2B-webshop die volledig is afgestemd op de behoeften van bloemengroothandels en bloemisten en geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. 

Ate van der Meer, CCO van Snakeware: "Deze nieuwe webshop zal bloemengroothandels en andere afnemers de mogelijkheid bieden om eenvoudig, snel en waar dan ook bestellingen te plaatsen – letterlijk vanuit hun jas of tas."

De OZ-Hami uitdaging: snelheid, simpliciteit en slimheid

Met meer dan 30.000 artikelen in hun assortiment staat OZ-Hami voor de uitdaging om een snelle en gebruiksvriendelijke digitale ervaring te bieden. Snakeware ontwikkelt een mobiele webshop die de complexiteit uit het bestelproces haalt en gebruikers een eenvoudig en efficiënt platform biedt om producten te zoeken, selecteren en te bestellen. De mobiele app wordt naadloos verbonden met OZ-Hami’s geavanceerde warehouse- en logistieke systemen, waardoor klanten wereldwijd profiteren van een gestroomlijnd proces – van selectie tot levering.

Innovatie en maatwerk

Ate van der Meer: "Voor OZ-Hami realiseren wij een volledig op maat gemaakte mobiele B2B-webshop, ontwikkeld volgens onze user-centric business design aanpak. Hierbij focussen we op strategie, techniek en gebruiksvriendelijkheid die direct bijdragen aan het succes van de business. Door onderzoek, doorvragen en interne systemen te analyseren, combineren we alles op een schaalbare en flexibele manier. Met een intuïtieve gebruikerservaring en een robuuste backend, verwerken we moeiteloos duizenden transacties en artikelen. Slimme API-integraties zorgen voor naadloze en razendsnelle connectiviteit tussen warehouse en klant. Dit alles resulteert in een toekomstbestendige oplossing die écht aansluit bij de behoeften van de bloemen- en plantenbranche."

Roy Vijverberg, E-Commerce Manager van OZ-Hami: "Deze samenwerking is een belangrijke stap in onze ambitie om klanten wereldwijd een efficiënte en probleemloze digitale mobiele ervaring te bieden. We waren onder de indruk van Snakeware's uitgebreide kennis en ervaring in onder meer de food retail-sector, het online boodschappen doen en hun praktische manier van aanpakken en we hebben er het volste vertrouwen in dat zij de ideale oplossing gaan bieden voor ons uitgebreide assortiment in bloemen en planten. We zien ernaar uit om onze klanten een gebruiksvriendelijke, mobiele B2B-oplossing te bieden die aansluit bij de groeiende vraag naar digitale eenvoud in onze industrie."

www.snakeware.nl

www.oz-hami.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Ate van der Meer: Bezieling is terug, het kan niet anders

10-12-2025 | 10:01:26
Identiteit, waarde en creativiteit zijn opnieuw leidend in een sector die jarenlang verslaafd was aan performance. Dat is geen nostalgie. Dat is overleven.

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.