
SKIL met Tour de France-sponsoring
Het gereedschapsmerk SKIL heeft een sponsordeal gesloten met Team Visma | Lease a Bike en is daardoor drie jaar lang te zien aan beide mouwen van de bij het team horende wielrenners in de Tour de France.
Met de sponsoring wil SKIL consumenten vooral aanzetten tot actie: het zelf iets maken, verbeteren of aanpakken, of het nu om de fiets gaat of in de tuin, in de werkplaats of in het dagelijks leven.
Doen
SKIL is de uitvinder van de cirkelzaag en al decennia actief in de gereedschapswereld, sponsorde al eerder Franse en Nederlandse wielerploegen. Naast het mannenteam, wordt ook het vrouwenteam van Team Visma | Lease a Bike gesponsord.
De Tour de France Femmes wordt volgens SKIL net zo belangrijk gevonden als de manneneditie.
Edwin Aartman, commercieel directeur van SKIL: “We willen zichtbaar zijn op plekken waar mensen tot actie komen. Of dat nu op een col in Frankrijk is of op een zaterdagochtend in de schuur. We steunen niet alleen topsporters, maar ook de mentaliteit van zelf doen. En dat geldt voor vrouwen net zo goed als voor mannen.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB
HERA United presenteert eerste grote partnerschappen
Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League
Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij
Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong