SKIL met Tour de France-sponsoring

Het gereedschapsmerk SKIL heeft een sponsordeal gesloten met Team Visma | Lease a Bike en is daardoor drie jaar lang te zien aan beide mouwen van de bij het team horende wielrenners in de Tour de France.

Met de sponsoring wil SKIL consumenten vooral aanzetten tot actie: het zelf iets maken, verbeteren of aanpakken, of het nu om de fiets gaat of in de tuin, in de werkplaats of in het dagelijks leven.

Doen

SKIL is de uitvinder van de cirkelzaag en al decennia actief in de gereedschapswereld, sponsorde al eerder Franse en Nederlandse wielerploegen. Naast het mannenteam, wordt ook het vrouwenteam van Team Visma | Lease a Bike gesponsord.

De Tour de France Femmes wordt volgens SKIL net zo belangrijk gevonden als de manneneditie.

Edwin Aartman, commercieel directeur van SKIL: “We willen zichtbaar zijn op plekken waar mensen tot actie komen. Of dat nu op een col in Frankrijk is of op een zaterdagochtend in de schuur. We steunen niet alleen topsporters, maar ook de mentaliteit van zelf doen. En dat geldt voor vrouwen net zo goed als voor mannen.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.

[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer

24-09-2025 | 08:00:00
Alfred  is per direct op zoek naar een Senior Producer - Full-time · Amsterdam

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.