
SIRE verwelkomt vijf social ambassadeurs
SIRE verwelkomt vijf social ambassadeurs: Mandy Woelkens, Stijn de Vries, Liesbeth Rasker, Sophie Milzink en Anna van Borre. Het vijftal gaat met hun expertise op gebied van social media, podcasts en auteurschap een belangrijke bijdrage leveren aan de SIRE-campagnes. Dit doen zij door passende content te produceren en hiermee de exposure en draagkracht te vergroten bij een jonge doelgroep. Het is voor het eerst dat SIRE social ambassadeurs voor een langdurende periode aan zich verbindt.
De ambassadeurs gaan zich per campagne inzetten op hun eigen manier en kijken per onderwerp wat ze daar 'extra' aan toevoegen. Dat kan zijn middels een podcast(aflevering), social content en/of een online serie.
Lucy van der Helm, directeur SIRE: "We zijn ontzettend blij dat Mandy, Stijn, Liesbeth, Sophie en Anna zich voor langere tijd aan onze stichting willen verbinden. Op social media wordt veel maatschappelijke content gedeeld en met onze ambassadeurs maken we onze missie én campagnes zichtbaar voor een groter, en vooral jonger, publiek. We kijken enorm uit naar hun eerste bijdrage voor onze nieuwste campagne, die zeer binnenkort gelanceerd wordt."
Social ambassadeurs
Mandy Woelkens: "In een tijd dat we soms verder van elkaar lijken te staan in plaats van meer oog te hebben voor elkaar, ben ik trots op het feit dat ik een van de ambassadeurs mag zijn. SIRE is een stichting die kwesties aankaart in de hoop te kunnen verbinden. Iets waar ik in mijn werk ook altijd voor sta. Ontzettend veel zin om komende tijd onze krachten te mogen bundelen."
Stijn de Vries: "Jarenlang groeide ik op met de campagnes van SIRE. Ze maakten indruk, leerden me over de wereld. Wat een eer om daaraan bij te mogen dragen."
Liesbeth Rasker: "Ik had er precies een halve seconde voor nodig om 'ja' te zeggen. Wat een eer! Veel zin om mee te denken over de prachtige campagnes die ze elke keer weer tot leven wekken."
Sophie Milzink: "Al van jongs af aan kijk ik met bewondering naar de campagnes van SIRE; ze weten me keer op keer te raken. Daarom voelt het als een enorme eer om nu zelf bij te mogen dragen aan het verspreiden van de belangrijke boodschappen die SIRE niet uit de weg gaat!"
Anna van Borre: "Met mijn online bereik wil ik graag iets goeds doen. Daarom vind ik het mooi om als SIRE-ambassadeur mee te helpen belangrijke onderwerpen zichtbaar te maken."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Countdown to Cannes - Saber Aidarus
Zijn virtuele artiesten een must-have voor merken?
Esther Goos: Scooperz groeit hard in social media met impact
TBWA\NEBOKO ontwikkelt campagne voor Becel
DEPT en bol spelen in op vakantiestress met Mee of Meh
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen