
[SHOWREEL!] The Others: Made to Create
We zijn een creatief bureau en creëren werk dat werkt! We ontwikkelen én produceren, van idee tot resultaat. Slimme strategie, opmerkelijke identiteiten, creatieve concepten en consistente communicatie. Om merken en organisaties verder te brengen. Vooruit!
Check the-others.eu voor meer!
Kijk ook:
The Others bouwt aan identiteit van Bouwmaat
Met de aangepaste merkidentiteit wil het bedrijf zich consistenter profileren in alle communicatie-uitingen.
[Vacatures] The Others zoekt een Creative Brand Designer
The Others is per direct op zoek naar een Creative Brand Designer - 32-40 uur · Amersfoort
The Others maakt Samsungs Europese campagne voor de ClimateHub & Hydro Unit
De combinatie van 3D-animatie en mensen biedt hierbij de vrijheid om een betrekkelijk abstract onderwerp toegankelijk neer te zetten.
The Others en VVV Cadeaukaart lanceren merkcampagne: Wat geef jij?
Het communicatie- en campagneconcept is gebaseerd op de vraag die velen zich stellen bij een feestelijke gelegenheid: “Wat geef jij?”
The Others ontwikkelt communicatieconcept voor Meggers wereldwijde merkidentiteit
Het communicatieconcept, is afgestemd op de kernwaarden van Megger – betrouwbaarheid, innovatie en expertise – en wordt nu wereldwijd uitgerold.
Partner worden
Ook een showreel - en nog veel meer - op onze website? Neem dan contact op met Eric-Jan Vis - [email protected] | 0653 - 41 12 13
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.
Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.
Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.
Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency
DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert