
Shortlist NIMA Marketingprijzen 2024 bekend
NIMA heeft de shortlist bekendgemaakt voor de NIMA Marketingprijzen 2024. Negen organisaties zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large. De winnaars worden bekendgemaakt op 12 juni tijdens NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.
De genomineerden zijn geselecteerd op basis van hun inzet van marketing als motor voor merkvoorkeur, klantwaarde en organisatiegroei. De jury beoordeelt de kandidaten op effectiviteit, strategische consistentie, innovatie en impact.
Genomineerden in drie categorieën bekendgemaakt
In de categorie Small zijn Fleurop, Jean Bâton en Natuurhuisje genomineerd. Voor Medium maken BrandMR, EasyToys en Consumentenbond kans op de titel. In de categorie Large dingen Basic-Fit, McDonald’s en Praxis mee naar de prijs.
Tijdens NIMA Marketing Day lichten de juryvoorzitters hun keuzes toe, waarna de winnaars bekend worden gemaakt.
Erkenning voor structurele marketinginzet
De NIMA Marketingprijzen onderscheiden zich doordat zij niet één campagne belonen, maar het geheel van marketingactiviteiten van een organisatie. Strategie, merkontwikkeling, data-inzet, kanaalkeuze en organisatie worden als geheel beoordeeld.
De prijzen worden jaarlijks uitgereikt aan organisaties die marketing structureel, slim en professioneel inzetten.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
80 procent examenkandidaten slaagt voor NIMA-diploma
Iris Academy en NIMA gaan samenwerken rondom trainingen
NIMA partner Merken100 en M100
NIMA Marketing Day: SNS Bank, De Koffiejongens en Soof Drinks Marketing Companies of the Year
[Interview] Rob Overduin (NIMA): Ik wil marketing en alle disciplines die erbij horen beter op de kaart te zetten
Gepubliceerd door: Daan Dekkers