Shortlist NIMA Marketingprijzen 2024 bekend

NIMA heeft de shortlist bekendgemaakt voor de NIMA Marketingprijzen 2024. Negen organisaties zijn genomineerd in drie categorieën: Small, Medium en Large. De winnaars worden bekendgemaakt op 12 juni tijdens NIMA Marketing Day in DeFabrique in Utrecht.

De genomineerden zijn geselecteerd op basis van hun inzet van marketing als motor voor merkvoorkeur, klantwaarde en organisatiegroei. De jury beoordeelt de kandidaten op effectiviteit, strategische consistentie, innovatie en impact.

Genomineerden in drie categorieën bekendgemaakt

In de categorie Small zijn Fleurop, Jean Bâton en Natuurhuisje genomineerd. Voor Medium maken BrandMR, EasyToys en Consumentenbond kans op de titel. In de categorie Large dingen Basic-Fit, McDonald’s en Praxis mee naar de prijs.

Tijdens NIMA Marketing Day lichten de juryvoorzitters hun keuzes toe, waarna de winnaars bekend worden gemaakt.

Erkenning voor structurele marketinginzet

De NIMA Marketingprijzen onderscheiden zich doordat zij niet één campagne belonen, maar het geheel van marketingactiviteiten van een organisatie. Strategie, merkontwikkeling, data-inzet, kanaalkeuze en organisatie worden als geheel beoordeeld.

De prijzen worden jaarlijks uitgereikt aan organisaties die marketing structureel, slim en professioneel inzetten.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Basic-Fit, Consumentenbond en Jean Bâton winnen NIMA Awards

12-06-2025 | 11:46:15
De drie organisaties vielen op door hun integrale en organisatiebrede marketingstrategieën

80 procent examenkandidaten slaagt voor NIMA-diploma

28-08-2024 | 13:12:00
Elk jaar maakt Team NIMA de feiten en figuren rond de bekende NIMA diploma’s A, B en C bekend.

Iris Academy en NIMA gaan samenwerken rondom trainingen

05-08-2024 | 09:54:25
Het aanbod is aanvullend op de bestaande trainingen van NIMA en richt zich specifiek op CMO’s, CEO’s en marketeers in vergelijkbare functies.

NIMA partner Merken100 en M100

16-06-2024 | 17:41:00
NIMA en Marketing Report hebben een partnerschap afgesloten. Het partnerschap heeft betrekking op de Merken100 en 100 Summer Edition

NIMA Marketing Day: SNS Bank, De Koffiejongens en Soof Drinks Marketing Companies of the Year

13-06-2024 | 14:59:00
Tijdens de NIMA Marketing Day 2024 zijn de winnaars bekend gemaakt van de Jaarprijzen voor de Marketing Company of the Year


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.