Sequel richt zich op technologie voor streamingindustrie

Oprichters kiezen Alpha Tango voor digitale merkidentiteit

Met de oprichting van Sequel hebben Rutger Pinas en Aksel van der Wal een agency gelanceerd dat zich richt op het ontwikkelen van technologische oplossingen voor de internationale streamingsector. Het bedrijf specialiseert zich in schaalbare video on demand- en live eventplatforms.

Voor de ontwikkeling van de merkidentiteit en website werkte Sequel samen met digital experience studio Alpha Tango. De website en visuele stijl zijn ontworpen om het dynamische karakter van het bedrijf te onderstrepen.

Focus op gepersonaliseerde gebruikerservaringen

Volgens Rutger Pinas, co-CEO van Sequel, vraagt de streamingmarkt om constante vernieuwing. Rutger Pinas: “De streamingindustrie ontwikkelt zich razendsnel. Wie relevant wil blijven, moet continu in de huid kruipen van de kritische eindgebruiker. Alles draait om het aantrekken én vasthouden van aandacht – en daar zetten wij vol op in. Dankzij data en AI kunnen we gebruikerservaringen creëren die niet alleen slimmer zijn, maar ook veel persoonlijker. Juist nu ligt er een unieke kans om het verschil te maken. In Alpha Tango vonden we een partner die onze visie perfect aanvoelde en wist te vertalen naar een digitale identiteit en website die zowel functioneel als onderscheidend is.”

Digitale identiteit weerspiegelt toekomstgerichte visie

Tobias van Veen, Co-Founder Alpha Tango: “Wij hebben de afgelopen maanden intensief samengewerkt om het merk digitaal neer te zetten als een geloofwaardige en vooruitstrevende speler in het internationale streaminglandschap. De uitstraling is helder en toekomstgericht, met een minimalistisch design, typografie van Haas Neue en een prominente rol voor video. Zo krijgt het dynamische karakter van Sequel volop ruimte in een digitale ervaring die meebeweegt met de industrie.”

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Streaming tv versnelt merkontwikkeling

26-11-2025 | 10:57:00
De combinatie van beide kan uitkomsten voor opkomende merken aanzienlijk versterken, vooral voor merken zonder stevig opgebouwde merkidentiteit

NPO: Draadstaal, Kassa, Flikken Rotterdam, 3op Reis en Groenteman & Van Roosmalen weg per 2027

25-11-2025 | 17:43:00
De NPO schrapt per 2027 programma’s als Draadstaal, Flikken Rotterdam, Kassa, Groenteman & Van Roosmale, 3opReis, First Dates en andere populaire programma's

Ads&Data stopt met verkoop Snapchat en Paramount-aanbod per 2026

25-11-2025 | 16:46:12
Ads&Data stopt met de verkoop van reclame voor Snapchat en de lineaire zenders van Paramount (MTV en Comedy Central) in Vlaanderen

Screenforce: Total Video blijft centraal bij jongeren

25-11-2025 | 10:36:00
Ondanks de groei van online video en sociale platforms besteden jongeren de helft van hun kijktijd aan TV-content.

Demissionair BBB-minister Gouke Moes breidt lineaire Ster-reclame weer uit

21-11-2025 | 16:59:00
Per 2027 zal er bij de NPO op de lineaire kanalen NPO1, NPO2 en NPO3 weer 10 procent van de totale zendtijd aan Ster-reclame mogelijk zal zijn. Thans is dat 8 procent


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public wint pitch Almhof

26-11-2025 | 18:05:00
Joe Public Amsterdam heeft de pitch voor Almhof gewonnen. Daarmee neemt Müller Nederland (eigenaar van het merk Almhof) na meer dan 13 jaar afscheid van Talmon Kochheim die in 2017 samen met Pieter van Velsen Pret Amsterdam heeft opgezet

Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker

26-11-2025 | 10:43:56
Van Kuijk vertelt hoe het concept is ontstaan, hoe jongeren en ouders het gebruiken en waarom de timing voor een bank als BUUT relevanter is dan ooit.

AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen

26-11-2025 | 09:10:38
De campagne moet duidelijk maken dat gesproken verhalen toegankelijk blijven voor mensen bij wie lezen door verminderd zicht moeilijker wordt.

Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media

26-11-2025 | 08:42:44
Hij vertelt hoe de rol van media verandert, waarom klanten vaker de behoefte hebben aan een strategische partner en hoe zijn team meebeweegt met de markt

[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager

26-11-2025 | 08:24:00
Influentials is per direct op zoek naar Junior Campaign & Content Manager (32/40 uur) Full-time - Rotterdam 
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.