Selmore en Domino’s komen met Honour the craving

Selmore en DotControl wonnen onlangs de pitch voor Domino’s. Zij ontwikkelden een  Guiding Idea voor de pizzagigant. Met Honour the craving richt het pizzabedrijf zich in een eerste campagne met Selmore op het stillen van de lekkere trek.

Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux: “We werken echt weer aan het merk Domino’s. Met Honour the craving hebben we de essentie te pakken waarom mensen voor ons kiezen: omdat ze zichzelf zo nu en dan willen toestaan hun lekkere trek te eren.”

Tom Stoffels, Head of Account & partner bij Selmore: “Dat is het mooie aan een Guiding Idea. Het vormt niet alleen de basis voor de campagnes maar is ook het sturende principe voor zaken als productontwikkeling, interne communicatie en design.

Visuele identiteit

Ook de visuele identiteit werd ververst. Diederick Hillenius, creatief directeur en oprichter van Selmore: “Bij een  Guiding Idea hoort ook Guiding Design want form follows function. We maken in de campagne gebruik van foodshots en taal die voor de overtreffende trek moeten zorgen. Bijvoorbeeld: smak smul smaakpapil verpletterend. De boodschap: bij Domino’s vind je alles om je craving te stillen.”

Productlijn Subzz

Om deze belofte kracht bij te zetten, introduceert Domino’s de productlijn Subzz, pizzabroodjes voor de lunch of tussendoor, en Bubble Thick Shakes met boba’s, een verrassende variatie op de al bestaande Thick Shakes.

Naast een commercial, out-of-home materialen en digital inzet, staan ook de managers van de meer dan 370 Domino’s locaties in de startblokken. Alle bezorgrestaurants beschikken inmiddels over het juiste communicatiemateriaal en binnenkort krijgen de Domino’s vrachtwagens een andere look.

Credits:
Verantwoordelijke bij Domino’s: Casper Mooyman, Yahri Tillemans, Maxime van Dijck | Bureau: Selmore Creative Agency | Productiemaatschappij: Czar Amsterdam Regie: Floris Kingma | Muziek: Hielke Praagman

www.selmore.com

www.dominos.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

ESN en Megawatt zetten in op wereldrecordpoging in Rotterdam

02-10-2025 | 15:44:00
De poging maakt deel uit van de campagne Push Forward en brengt honderd sporters samen voor een gezamenlijke fysieke en mentale uitdaging.

Megawatt begeleidt entree ESN op Nederlandse markt

26-09-2025 | 08:37:00
Megawatt ontwikkelde de activatie en begeleidt de volledige introductie, inclusief de opening van de eerste fysieke ESN Store op Rotterdam Centraal.

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.

[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter

23-07-2025 | 12:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Promoter - (Eindhoven)

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.