Selmore en Domino’s komen met Honour the craving

Selmore en DotControl wonnen onlangs de pitch voor Domino’s. Zij ontwikkelden een  Guiding Idea voor de pizzagigant. Met Honour the craving richt het pizzabedrijf zich in een eerste campagne met Selmore op het stillen van de lekkere trek.

Casper Mooyman, Chief Marketing Officer Benelux: “We werken echt weer aan het merk Domino’s. Met Honour the craving hebben we de essentie te pakken waarom mensen voor ons kiezen: omdat ze zichzelf zo nu en dan willen toestaan hun lekkere trek te eren.”

Tom Stoffels, Head of Account & partner bij Selmore: “Dat is het mooie aan een Guiding Idea. Het vormt niet alleen de basis voor de campagnes maar is ook het sturende principe voor zaken als productontwikkeling, interne communicatie en design.

Visuele identiteit

Ook de visuele identiteit werd ververst. Diederick Hillenius, creatief directeur en oprichter van Selmore: “Bij een  Guiding Idea hoort ook Guiding Design want form follows function. We maken in de campagne gebruik van foodshots en taal die voor de overtreffende trek moeten zorgen. Bijvoorbeeld: smak smul smaakpapil verpletterend. De boodschap: bij Domino’s vind je alles om je craving te stillen.”

Productlijn Subzz

Om deze belofte kracht bij te zetten, introduceert Domino’s de productlijn Subzz, pizzabroodjes voor de lunch of tussendoor, en Bubble Thick Shakes met boba’s, een verrassende variatie op de al bestaande Thick Shakes.

Naast een commercial, out-of-home materialen en digital inzet, staan ook de managers van de meer dan 370 Domino’s locaties in de startblokken. Alle bezorgrestaurants beschikken inmiddels over het juiste communicatiemateriaal en binnenkort krijgen de Domino’s vrachtwagens een andere look.

Credits:
Verantwoordelijke bij Domino’s: Casper Mooyman, Yahri Tillemans, Maxime van Dijck | Bureau: Selmore Creative Agency | Productiemaatschappij: Czar Amsterdam Regie: Floris Kingma | Muziek: Hielke Praagman

www.selmore.com

www.dominos.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

HappyLife en Megawatt lanceren essence-campagne

02-09-2025 | 14:53:55
Met een roze caravan en de slogan Make beauty fun trekt essence langs festivals en winkelcentra om bezoekers kennis te laten maken met de producten.

Megawatt realiseert festivalcampagne voor Heineken

12-08-2025 | 09:19:05
De strategie van Megawatt richt zich op het herontdekken van de authentieke Nederlandse bierbeleving, geïnspireerd op het klassieke brouwerijcafé.

[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter

23-07-2025 | 12:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Promoter - (Eindhoven)

[Vacatures] Megawatt zoekt een (Senior) Concept Creative

09-07-2025 | 11:47:00
Megawatt is per direct op zoek naar (Senior) Concept Creative - Eindhoven (32 - 40 uur)

Total Design herpositioneert Nierstichting

16-06-2025 | 15:22:40
De Nierstichting lanceert een campagne rond nierdonatie bij leven en presenteert tegelijkertijd een aangepaste merkidentiteit.

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP

23-09-2025 | 11:01:42
Het project vormt het centrale onderdeel van een campagne die deze week in achttien landen start

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic

23-09-2025 | 09:27:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redacteur Video Qmusic - Amsterdam

Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne

23-09-2025 | 09:04:00
Joe Public Amsterdam heeft voor ALDI een vervolg ontwikkeld in de Fans van Voordeel-campagne.

ARA Creative Agency ontwikkelt campagne Sok je mee

22-09-2025 | 15:54:22
Op Wereld Alzheimer Dag presenteert Team Alzheimer de campagne Sok je mee. Doel is zoveel mogelijk Alzheimer Socks te verkopen

Hart voor de Zaak ontwikkelt actie Week van de Stamceldonor

22-09-2025 | 13:49:52
De Week van de Stamceldonor is gestart met een koffiebekeractie op vijf treinstations en de Universiteit van Amsterdam.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.