Save the Children kiest Somention voor community-management 

Save the Children heeft Somention geselecteerd als partner voor het beheer van hun online community. De samenwerking heeft als doel om de gesprekken en interacties op social media zorgvuldig te behandelen, waarbij empathie, zorgvuldigheid en de kernwaarden van Save The Children centraal staan.

Van belang dat alle reacties met de grootste zorg en precisie worden geformuleerd

Save the Children erkent de groeiende noodzaak voor zorgvuldig en professioneel community-management. Gezien de gevoelige aard van onderwerpen, zoals kinderrechten, humanitaire crises en noodhulp in conflictgebieden, is het van belang dat alle reacties met de grootste zorg en precisie worden geformuleerd. 

Charlotte Koeleman, Managing Partner Somention: "Het is voor ons ontzettend waardevol om een maatschappelijke bijdrage te kunnen leveren aan een organisatie die zich zo toegewijd inzet voor kinderrechten en humanitaire hulp." 

Sarah Clifton, marketing manager bij Save the Children Nederland: “Somention biedt niet alleen snelheid, maar ook jarenlange ervaring met complexe en emotioneel geladen onderwerpen. Somention kan ons inzichten bieden buiten ons eigen kennisgebied om onze boodschappen impactvoller te maken.” 

www.somention.com

www.savethechildren.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Hoe je van volgers een community maakt

27-06-2025 | 13:30:00
Woensdagochtend in het nHow Hotel naast de RAI: croissants, koffie en een zaal vol marketeers.

[SHOWREEL!] Somention

26-06-2025 | 16:26:00
Somention is een toonaangevend social media bureau dat bekendstaat om zijn innovatieve strategieën en creatieve campagnes

Cannes 2025: Diederik Chevalier over Somention

19-06-2025 | 09:48:00
New Business Radio zendt deze week live uit vanaf het Cannes Lions International Festival of Creativity. Iedere dag spreken Bas Vlugt en Peter Wybenga met toonaangevende professionals uit media en marketingcommunicatie.

Beter Bed kiest Somention voor socialmedia-strategie

16-06-2025 | 10:04:00
Met deze samenwerking wil Beter Bed slaap nadrukkelijker positioneren als vast onderdeel van een gezonde lifestyle.

Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s

13-06-2025 | 12:00:00
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.

Gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.