Samsung lanceert KPop Demon Hunters-thema's

Samsung Electronics is een samenwerking aangegaan met Netflix voor een tijdelijke promotie rond de animatiefilm KPop Demon Hunters. Vanaf 13 augustus kunnen gebruikers van Galaxy-apparaten gratis een speciaal themapakket downloaden via de Galaxy Store. De actie loopt tot en met 12 september.

Het themapakket bevat ontwerpen voor verschillende onderdelen van de smartphone-interface, zoals het vergrendelscherm, startscherm, Always On Display, telefoonscherm, berichten en pictogrammen. In totaal zijn er elf ontwerpen beschikbaar: één pakket draait om de fictieve K-popgroep HUNTRIX en tien achtergronden zijn gebaseerd op personages uit de film, waaronder Rumi, Zoey, Jinu, Derpy en Sussie.

Ontwerpen geïnspireerd op filmstijl

De themacollectie is ontworpen in lijn met de visuele stijl van de film en biedt een samenhangende en aantrekkelijke gebruikerservaring. Tegelijkertijd voldoet het pakket aan de gebruiks- en prestatienormen van Galaxy.

Met deze samenwerking zet Samsung een volgende stap in zijn strategie om via contentgebaseerde ervaringen meer toegevoegde waarde te bieden aan Galaxy-gebruikers. Door nauw aan te sluiten bij de creatieve richting van de film wil het bedrijf inspelen op de voorkeuren van een wereldwijd publiek.

Toegang via de Galaxy Store

De promotie is beschikbaar tot 12 september om 23:59 uur (lokale tijd). Gebruikers kunnen het pakket downloaden via een speciale pagina in de Galaxy Store. Netflix-abonnees kunnen de thema's direct ontgrendelen door de Netflix-app vanuit die pagina te openen. Gebruikers zonder de app worden eerst gevraagd deze te installeren.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Lantern laat zien hoe tv consumentengedrag beïnvloedt

04-11-2025 | 09:08:46
Het project brengt voor het eerst in kaart welke acties consumenten ondernemen nadat zij een tv-commercial hebben gezien

Ad Alliance breidt Pauze Ad en addressable (DAR) uit

03-11-2025 | 19:18:00
Ad Alliance breidt de Pauze Ad uit op streamingdienst HBO Max, brengt addressable reclame bij RTL4 op Videoland (Dynamic Ad Replacement) en introduceert de Play Ident bij Videoland

[DutchMedia Podcast] met Zohair El Yassini over Streamingdiensten Nederland

31-10-2025 | 09:16:56
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Screenforce: Context bepaalt aandacht voor reclames in december

28-10-2025 | 10:23:30
De analyse laat zien dat reclameblokken rond luchtige of humorvolle programma’s meer kijkers vasthouden dan blokken bij serieuze of zware titels

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.