Samsung lanceert KPop Demon Hunters-thema's

Samsung Electronics is een samenwerking aangegaan met Netflix voor een tijdelijke promotie rond de animatiefilm KPop Demon Hunters. Vanaf 13 augustus kunnen gebruikers van Galaxy-apparaten gratis een speciaal themapakket downloaden via de Galaxy Store. De actie loopt tot en met 12 september.

Het themapakket bevat ontwerpen voor verschillende onderdelen van de smartphone-interface, zoals het vergrendelscherm, startscherm, Always On Display, telefoonscherm, berichten en pictogrammen. In totaal zijn er elf ontwerpen beschikbaar: één pakket draait om de fictieve K-popgroep HUNTRIX en tien achtergronden zijn gebaseerd op personages uit de film, waaronder Rumi, Zoey, Jinu, Derpy en Sussie.

Ontwerpen geïnspireerd op filmstijl

De themacollectie is ontworpen in lijn met de visuele stijl van de film en biedt een samenhangende en aantrekkelijke gebruikerservaring. Tegelijkertijd voldoet het pakket aan de gebruiks- en prestatienormen van Galaxy.

Met deze samenwerking zet Samsung een volgende stap in zijn strategie om via contentgebaseerde ervaringen meer toegevoegde waarde te bieden aan Galaxy-gebruikers. Door nauw aan te sluiten bij de creatieve richting van de film wil het bedrijf inspelen op de voorkeuren van een wereldwijd publiek.

Toegang via de Galaxy Store

De promotie is beschikbaar tot 12 september om 23:59 uur (lokale tijd). Gebruikers kunnen het pakket downloaden via een speciale pagina in de Galaxy Store. Netflix-abonnees kunnen de thema's direct ontgrendelen door de Netflix-app vanuit die pagina te openen. Gebruikers zonder de app worden eerst gevraagd deze te installeren.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Giovanni Piccirilli verlaat RTL Nederland (en DPG Media)

12-12-2025 | 13:11:00
Giovanni Piccirilli, CTO van RTL Nederland heeft aangekondigd het bedrijf te verlaten. In de gewijzigde organisatiestructuur met DPG Media is de Vlaamse Frank Mathys die al CTO was van DPG Media, voortaan ook CTO voor de audio- en video-unit waar RTL Nederland onder valt

[DutchMedia Podcast] met Ton Verlind over Commissariaat, NPO en meer

12-12-2025 | 10:49:53
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite

Frederique Rote: Waarom deze AI-kerstreclame misging

11-12-2025 | 15:57:00
Waarom vinden we pratende dieren in Pixar-films schattig, maar geeft deze reclame sommige mensen de kriebels? 

BM: Niels van der Laan en Jeroen Woe Mediapersonen van het Jaar 2025

09-12-2025 | 23:06:00
Niels van der Laan en Jeroen Woe zijn door mediavakblad BM (Broadcast Magazine) uitgeroepen tot Mediapersonen van het Jaar 2025

Transfer Media gaat reclames Disney+ verkopen

09-12-2025 | 12:30:00
Transfer Media gaat de advertentieverkoop voor streamingplatform Disney+ in België verzorgen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.