Samenwerking OMS en AdsWizz
OMS exclusieve vertegenwoordiger van third-party audioadvertentie-inventory op SoundCloud en Sonos Radio in Nederland
OMS, de salesorganisatie van Talpa Media, gaat een samenwerking aan met AdsWizz, het technologieplatform dat wereldwijd de monetarisering van audiocontent mogelijk maakt.
OMS is vanaf heden de exclusieve third-party vertegenwoordiger van AdsWizz voor de audioadvertentie-inventory op SoundCloud en Sonos Radio in Nederland.
Dankzij deze overeenkomst kunnen adverteerders in Nederland de diverse en betrokken doelgroepen van SoundCloud en Sonos Radio bereiken. SoundCloud trekt een wereldwijde community van muziekliefhebbers aan, met een groeiend publiek in Nederland. Sonos Radio is een streaming radioservice voor Sonos-gebruikers, die luisteraars toegang biedt tot zorgvuldig samengestelde muziekstations, originele shows en tienduizenden live-uitzendingen van over de hele wereld via de Sonos-app.
Met deze nieuwe samenwerking breidt OMS zijn aanwezigheid in digitale audio verder uit en biedt adverteerders in Nederland meer mogelijkheden om hun doelgroepen te bereiken en toegang te krijgen tot premium advertentie-inventory. Deze samenwerking versterkt de positie van OMS als een one-stop-shop voor audio in Nederland, waardoor klanten via één enkele inkoper campagnes kunnen uitzetten over FM, DAB, streaming audio en podcasts.
Joris van der Pol, Algemeen Directeur van OMS: “De samenwerking met AdsWizz markeert opnieuw een belangrijke stap in onze strategie om adverteerders het maximale bereik binnen het audiodomein te bieden vanuit één centraal punt. Door SoundCloud en Sonos Radio aan ons portfolio toe te voegen, versterken we niet alleen onze positie, maar bieden we adverteerders ook toegang tot twee iconische merken. Deze uitbreiding van onze inventory is een waardevolle toevoeging voor zowel nieuwe als bestaande klanten.”
Paul Brown, VP European Business & Operations bij AdsWizz: “Wij zijn trots op de samenwerking met OMS om adverteerders in Nederland toegang te geven tot de audioadvertentie-inventory van SoundCloud en Sonos Radio en hun gepassioneerde, groeiende publiek. Adverteerders kunnen nu een geheel nieuw luisterpubliek in Nederland bereiken.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wenneker Amsterdam breidt team uit voor internationale groei
Bob Koigi: Buitenreclame doorbreekt de mediaruis
Adidas eert culturele iconen met wereldwijde Superstar-campagne
N=5 en Breaker spelen in op internetcultuur
[Vacatures] Follo zoekt een SEA Consultant
Gepubliceerd door: Bas Vlugt