Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

Salsa Shop, het Mexicaanse fastcasualconcept dat bekendstaat om verse burrito’s en bowls, gaat samenwerken met digitaal bureau New Story. Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken en een toekomstbestendige marketingstrategie neerzetten.

New Story gaat samen met Salsa Shop werken aan de doorontwikkeling van het digitale landschap, de inzet van datagedreven marketing en campagnes die inspelen op verschillende doelgroepen. Daarnaast krijgt de merkidentiteit van Salsa Shop online meer vorm.

Digitale groei en strategie

Robin Schuijt-Hoogeveen, marketingmanager bij Salsa Shop: "Voor ons was het belangrijk om een digitaal bureau te vinden dat niet alleen leverancier is, maar een echte partner. Met New Story zijn we ervan overtuigd dat we onze digitale kanalen naar een hoger niveau tillen met directe resultaten en een duurzame strategie voor de toekomst."

Merkbeleving online

Niels Uiterdijk, online marketingmanager bij New Story: "De uitdaging bij Salsa Shop is om de passie en versheid uit de keuken ook online voelbaar te maken. Met slimme marketing en een duidelijke langetermijnvisie vertalen we die merkbeleving naar digitale groei, zodat Salsa Shop niet alleen vandaag zichtbaar is, maar ook morgen de harten van nieuwe fans verovert."


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

VML presenteert algoritme-first playbook voor holiday-sales

20-11-2025 | 15:48:00
Producten worden pas relevant als algoritmes ze weten te vinden en te selecteren. Merken die hun digitale schap niet optimaliseren, laten omzet liggen.

Esther Brouwer: INDIE bouwt merkvoorkeur met lange adem

20-11-2025 | 15:02:31
Ze spreekt met Bas Vlugt over haar carrière, het ondernemerschap bij INDIE, de samenwerking met Lode Schaeffer, het winnen van PLUS en Vodafone

AndAgencyAmsterdam Influencer Agency van het Jaar 2025

20-11-2025 | 14:16:00
In een tijd waarin het aantal influencercampagnes groeit, zie ik de rol van influencer management niet als het najagen van zoveel mogelijk samenwerkingen

Joey Boeters: Met humor maak je communicatie effectiever

20-11-2025 | 12:05:00
In de studio van New Business Radio sprak Bas Vlugt met Joey Boeters, Creative Partner en medeoprichter van Happiness Amsterdam

Wim Jan Zijlstra: Bij TBWA draait creativiteit altijd om groei

20-11-2025 | 10:46:00
In de studio van New Business Radio spraken Peter Wybenga en Bas Vlugt met Wim Jan Zijlstra, Head of Strategy bij TBWA\NEBOKO
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.