Roos Simons start eigen Bureau Go Tiramisù voor Training Coaching en Hosting
Roos Simons heeft haar eigen bureau Go Tiramisù opgericht dat zich richt op training, coaching en hosting.
Het idee is mensen te helpen hun werk beter en makkelijker te maken door vaardigheidstraining, coaching en handig tools (onder andere met hulp van generatieve AI).
Roos Simons was tot oktober 2023 drie jaar Director Customer Experience bij Talpa Network en daarvoor Head of Strategy en Creative bij het toenmalige BrandDeli (is opgegaan in Ad Alliance van RTL Nederland). Ze zet haar carrièrepad voort op het gebied van training, coaching en hosting.
Het aanbod bestaat uit training & coaching op het gebied van leiderschap, sales, communicatie, maar ook personal branding, presenteren, werkplekleren en nieuwsgierigheid als KPI.
Daarnaast is ze aangesloten bij het bedrijf Ainigma voor generatieve AI-trainingen en komen daar via de GameChangers Community onder andere MapsTell, talentenprogramma’s, empowerment -en vitaliteitstrajecten bij. Tot slot faciliteert Go Tiramisú Dagjes Tiramisùen, teamdagen voor bedrijven.
Lees ook het interview van Marketing Report met Roos Simons over haar ambities met Go Tiramisú.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Ad Interim E-mailmarketeer
[Vacatures] DPG Media zoekt een Medewerker Commerciële Binnendienst – Zakelijke Klanten
[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026
[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid
Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank
Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise
NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne
[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong