
Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn lanceren De Boardroom
Ronald ter Voert en Bert Hagendoorn hebben de online business talkshow De Boardroom gelanceerd. Maandelijks bespreken zij op YouTube, Spotify en Apple Podcasts de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van creativity, marketing & digital.
De tafelgasten in de eerste aflevering zijn Tjalke Bredenoord (Arla Foods) en Baba Touré (Home).
De Boardroom kent elke aflevering drie tafelgasten, waarvan sidekick Bert Hagendoorn (medeoprichter Agency Engines) een vaste waarde is. Elke aflevering wordt aangevuld met twee wisselende gasten: denk aan managers, strategen, designers tot C-level en andere gegadigden, die werken voor of bij (digital) marketing bureaus, merken tot online (tech)platforms en mediabedrijven.
Bert Hagendoorn adviseert bedrijven op het gebied van groeistrategie- en positioneringsvraagstukken.
Bert Hagenoorn: “De unieke mix aan onderwerpen en gasten sprak me meteen aan, toen Ronald me vroeg om vaste tafelgast in De Boardroom te worden Ik wilde altijd nog eens een programma maken over de business waar ik zo enthousiast over ben, die ook zoveel mensen buiten het vak ook dagelijks bezighoudt.
Creativiteit, marketing en digital zijn allang niet meer voorbehouden aan bepaalde branches of sectoren, het is voor een veel grotere groep Nederlanders dagelijks van belang. Hetzij uit zakelijke overwegingen, dan wel uit persoonlijke interesse.”
Voor de distributie en het vermarkten van het The Boardroom is een samenwerking aangegaan met Audiohuis, onderdeel van Mediahuis.
Ronald ter Voert: “Met een b2b2c-propositie is het wenselijk om een partner te hebben die daarin kan voorzien, in zowel audio (Audiohuis) als video (Mediahuis)”
Edwin Koeners, Sales & Business Development bij Audiohuis: “Die brede focus van De Boardroom, in combinatie met de twee hosts, maakt deze talkshow zeer relevant voor onze eigen business en tegelijkertijd toegankelijk voor een zeer breed luisterpubliek. Een must-hear-productie, die perfect past in ons netwerk.”
Credits: visual identity Bart Heideman, videographics Woodwork Amsterdam, website & socials Sjoerd Hagendoorn.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lauren Verster onderzoekt cosmetica in Mediahuis-podcast
Youri Harmsen: Marketing automation versterkt creatief werk
RAUWKOST keert tijdelijk terug met speciale Cannes-serie
BBC Studios kiest Audiohuis als reclamerepresentant in Nederland
No Mask Media lanceert podcastserie Mayana Meditations
Gepubliceerd door: David de Jong