Roger Verdurmen en René Zeedijk starten podcast: Whazzup!? in Media

In Whazzup!? in Media praten Roger Verdurmen en René Zeedijk je bij over de belangrijkste highlights in de media, over de media. En ze zullen er ook iets van vinden. Luister tweewekelijks op dinsdag naar scherpe analyses, de opinie van Nederland over het medialandschap en inspirerende specials met toonaangevende experts.

Aflevering 1

In de eerste aflevering van Whazzup!? in Media bespreken Roger en René de overname van RTL Nederland door DPG Media.

Daarnaast duiken ze in het concept van een "NL first mediaplan" van Menno van der Steen. Hoe kunnen we minder afhankelijk worden van Amerikaanse techpartijen? Alternatieven zijn er nog weinig, omdat consumenten loyaal blijven aan Big Tech-platformen. Ze bespreken kansen en uitdagingen per fase in de funnel (awareness, consideration, conversion), de rol van branded content en zelfs een mogelijke EU-aanpak.

Tot slot: een poll over de vraag of consumenten zich zorgen maken over de afhankelijkheid van Amerikaanse platformen. Wat denk jij?

Kijk aflevering 1 van Whazzup!? in Media op Grow van DPG Media of luister de podcast via Spotify.

www.dpgmediagroup.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

[Vacatures] DPG Media zoekt een WOO-coördinator

16-07-2025 | 14:09:00
Voor het AD en de aangesloten regionale titels, DPG Media is per direct op zoek naar WOO-coördinator (Hybride· Rotterdam, Zuid-Holland)

NDP Nieuwsmedia: AI Code Europese Commissie schiet tekort

15-07-2025 | 01:37:00
NDP Nieuwsmedia stelt dat de door de Europese Commissie gepresenteerde General Purpose AI Code of Practice voor nieuwsuitgevers ernstig tekort schiet

Hoe challenger-merken de aandacht winnen

10-07-2025 | 09:06:00
In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een duidelijke voorsprong: zij zijn top-of-mind, krijgen makkelijker aandacht

Crossmediale campagne vergroot bereik Discovery-serie

09-07-2025 | 15:09:00
Discovery wilde haar serie Jeroen’s Abandoned Adventures met Jeroen van Koningsbrugge groots lanceren.

DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura

08-07-2025 | 14:49:00
DPG Media en StudioM werken samen aan een branded content-campagne voor CUPRA, in samenwerking met Audio Obscura.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.