
Roger Verdurmen en René Zeedijk starten podcast: Whazzup!? in Media
In Whazzup!? in Media praten Roger Verdurmen en René Zeedijk je bij over de belangrijkste highlights in de media, over de media. En ze zullen er ook iets van vinden. Luister tweewekelijks op dinsdag naar scherpe analyses, de opinie van Nederland over het medialandschap en inspirerende specials met toonaangevende experts.
Aflevering 1
In de eerste aflevering van Whazzup!? in Media bespreken Roger en René de overname van RTL Nederland door DPG Media.
Daarnaast duiken ze in het concept van een "NL first mediaplan" van Menno van der Steen. Hoe kunnen we minder afhankelijk worden van Amerikaanse techpartijen? Alternatieven zijn er nog weinig, omdat consumenten loyaal blijven aan Big Tech-platformen. Ze bespreken kansen en uitdagingen per fase in de funnel (awareness, consideration, conversion), de rol van branded content en zelfs een mogelijke EU-aanpak.
Tot slot: een poll over de vraag of consumenten zich zorgen maken over de afhankelijkheid van Amerikaanse platformen. Wat denk jij?
Kijk aflevering 1 van Whazzup!? in Media op Grow van DPG Media of luister de podcast via Spotify.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] DPG Media zoekt een WOO-coördinator
NDP Nieuwsmedia: AI Code Europese Commissie schiet tekort
Hoe challenger-merken de aandacht winnen
Crossmediale campagne vergroot bereik Discovery-serie
DPG Media en StudioM maken docuserie over Audio Obscura
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen