Radioprogramma Insured & Inspired start op New Business Radio

Op dinsdag 15 april start op zakenzender New Business Radio het radioprogramma Insured & Inspired. Het programma is bedoeld voor ondernemers en behandelt maandelijks uiteenlopende thema’s over verzekeren en ondernemerschap.

Van starter tot scale-up: Insured & Inspired richt zich op ondernemers die willen weten hoe goed ze verzekerd zijn en welke risico’s mogelijk over het hoofd worden gezien. Elke aflevering draait om een ondernemersdilemma, waarbij risico’s en mogelijke oplossingen worden besproken.

Ondernemen en verzekeren

Het programma wordt gepresenteerd door Ron Lemmens en Ilse Bosland, ook bekend als ‘Juffrouw Polis’. Ilse Bosland: "Risico’s klinken misschien saai en niet sexy, maar ze raken de kern van elke onderneming. Met het programma Insured & Inspired willen we laten zien dat ‘verzekeren’ veel meer is dan kleine lettertjes; het is slim ondernemen. We willen ondernemers dus helpen door dit programma te maken."

Maandelijks te beluisteren

Insured & Inspired is vanaf dinsdag 15 april elke derde dinsdag van de maand tussen 14:00 en 15:00 uur te horen op New Business Radio. Na de uitzending is het programma ook beschikbaar als podcast via de website van New Business Radio en bekende podcastplatforms.

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

VRT mag 91,7 miljoen uit Vlaamse reclamemarkt halen

23-07-2025 | 15:26:00
De VRT mag tot 2030 jaarlijks 91,7 miljoen euro genereren met radioreclame, tv-sponsoring en display alsmede preroll en postrolls bij VOD (VRT Max)

Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Sunny Cars

21-07-2025 | 13:36:00
Sunny Cars en Lemon Scented Tea hebben de campagne met de pratende spiegelhangers Sunny & Car opnieuw gelanceerd.

ACM gelooft niet in one stop shop DPG Media/RTL Nederland

18-07-2025 | 13:44:00
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de openbare versie van het concentratiebesluit en het verbintenissenvoorstel omtrent de overname van RTL Nederland door DPG Media gepubliceerd

[DutchMedia Podcast]: over NPO/Ster, WPP Media en streaming

18-07-2025 | 12:26:00
David de Jong en Taco Jelgersma maken in samenwerking met Audiohuis de tweewekelijkse DutchMedia Podcast. In deze podcast gaan zij in op actuele onderwerpen uit de wereld van media, marketing en telecom. Feiten en een mening met een bite
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.