Rabobank lanceert Nachthypotheeknummer tijdens ADE

Rabobank heeft samen met Dentsu Creative het Nachthypotheeknummer gelanceerd ter gelegenheid van Amsterdam Dance Event (ADE).  Dat is een nachtelijke WhatsAppdienst voor starters die klaar zijn met hun housegenoten en de mogelijkheden voor het kopen van een eerste huis willen bespreken.

Zolang ADE duurt (van 16 tot aan 20 oktober 2024), is het Nachthypotheeknummer bereikbaar. Het nummer wordt gepromoot via DOOH, posters, flyers en stickers.

Erik Versnel, coöperatief directeur bij Rabobank Amsterdam: “Met deze actie willen we zoveel mogelijk starters helpen om bij de volgende editie van ADE uit hun eigen dak kunnen gaan. We begrijpen dat het kopen van een eerste huis voor veel starters steeds onbereikbaarder lijkt. Met Het Nachthypotheeknummer willen we hen op een laagdrempelige manier en met een knipoog helpen toch die eerste stap te zetten. Er is financieel namelijk vaak meer mogelijk dan je denkt.”

Het initiatief sluit aan bij de merkcampagne Onze Bank. Rabobank wil meer luisteren naar de behoeften van de 2,3 miljoen leden, onder wie starters.  

www.dentsucreative.amsterdam

www.rabobank.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Dentsu en KPN tonen kat Louis in filmische kerstcommercial

04-12-2025 | 12:00:00
KPN komt deze feestdagen met een kerstcampagne rond kat Louis, waarbij iedere scène is gemaakt met generative AI.

Dentsu Creative Amsterdam lanceert DC PR

02-12-2025 | 12:00:00
Met de lancering speelt het bureau in op een groeiende behoefte in de markt, waar merken niet alleen gezien, maar ook vertrouwd willen worden.

Volkswagen en TeamNL lanceren Hey, is dat niet?!

13-11-2025 | 10:42:00
Na een pauze van acht jaar is de samenwerking tussen Volkswagen en TeamNL opnieuw opgestart.

Dentsu versterkt team met Daan Jongen en Felix van Wissen

03-11-2025 | 13:53:00
Dentsu breidt haar creatieve kracht bij media verder uit met de komst van Daan Jongen als Branded Content Director en Felix van Wissen als Influencer Marketing Director.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.