Qmusic start jubileumeditie Het Geluid met recordbedrag

Qmusic is begonnen met Het Geluid. Ter ere van het 20-jarig bestaan van de zender start het radiospel dit keer met een prijzenpot van 20.000 euro, het hoogste startbedrag ooit.

Luisteraars kunnen hun kans wagen om het opgenomen geluid te raden. Iedere keer dat een antwoord onjuist is, loopt het bedrag verder op.

Roland Snoeijer, programmadirecteur Qmusic: "Al 20 jaar lang geven we luisteraars van Qmusic een goed gevoel en weten we ze continu te verrassen. Het Geluid is daar hét voorbeeld van. Het spel houdt luisteraars echt bezig. Of je nou thuis bent, in de auto of op het werk… je wil weten wat het geluid is. Op onze twintigste verjaardag starten we daarom met een record startbedrag van 20.000 euro."

Rode brigade in het land

Om de start extra zichtbaar te maken, trekt de rode brigade van Qmusic deze week door Nederland. Teams in rode morphsuits met koptelefoons en microfoons gaan in gesprek met voorbijgangers over wat Het Geluid zou kunnen zijn.

Extra speelmogelijkheden in de app

Meespelen kan via de Qmusic-app of live in de uitzending. Nieuw dit jaar is dat luisteraars in de app kunnen voorspellen of het antwoord van een deelnemer in de uitzending goed of fout is. Wie juist gokt, deelt samen met andere winnaars een bedrag van 10.000 euro. Het spel is vanaf vandaag dagelijks te horen tijdens de programmering van Qmusic.

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

De Ondernemer en BusinessWise openen visual radiostudio

18-09-2025 | 15:40:02
De Ondernemer en BusinessWise hebben een eigen visual radiostudio geopend in Mediavaert, de mediahub van DPG Media in Amsterdam.

Allerhande-recepten dagelijks in AD en regionale kranten

18-09-2025 | 10:55:15
DPG Media en Albert Heijn zijn een strategische samenwerking aangegaan rond de populaire rubriek Wat eten we vandaag?

ICMA 2025 - Booty-issue Flair

17-09-2025 | 10:29:00
Flair’s Booty Issue had met deze spraakmakende cover absolute stopping power voor wie langs het tijdschriftenschap liep.

[Vacatures] DPG Media zoekt een Redactiemanager Eindredactie | Libelle

17-09-2025 | 09:08:00
DPG Media is per direct op zoek naar Redactiemanager Eindredactie | Libelle - Amsterdam

ICMA 2025 - Flair als beste Print Magazine

16-09-2025 | 11:31:04
Flair richt zich op vrouwen van 25 tot 45 jaar en daarmee bedienen we samen met onze twee zustertitels Libelle en Margriet alle vrouwen in Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.