Qmusic start jubileumeditie Het Geluid met recordbedrag

Qmusic is begonnen met Het Geluid. Ter ere van het 20-jarig bestaan van de zender start het radiospel dit keer met een prijzenpot van 20.000 euro, het hoogste startbedrag ooit.

Luisteraars kunnen hun kans wagen om het opgenomen geluid te raden. Iedere keer dat een antwoord onjuist is, loopt het bedrag verder op.

Roland Snoeijer, programmadirecteur Qmusic: "Al 20 jaar lang geven we luisteraars van Qmusic een goed gevoel en weten we ze continu te verrassen. Het Geluid is daar hét voorbeeld van. Het spel houdt luisteraars echt bezig. Of je nou thuis bent, in de auto of op het werk… je wil weten wat het geluid is. Op onze twintigste verjaardag starten we daarom met een record startbedrag van 20.000 euro."

Rode brigade in het land

Om de start extra zichtbaar te maken, trekt de rode brigade van Qmusic deze week door Nederland. Teams in rode morphsuits met koptelefoons en microfoons gaan in gesprek met voorbijgangers over wat Het Geluid zou kunnen zijn.

Extra speelmogelijkheden in de app

Meespelen kan via de Qmusic-app of live in de uitzending. Nieuw dit jaar is dat luisteraars in de app kunnen voorspellen of het antwoord van een deelnemer in de uitzending goed of fout is. Wie juist gokt, deelt samen met andere winnaars een bedrag van 10.000 euro. Het spel is vanaf vandaag dagelijks te horen tijdens de programmering van Qmusic.

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Qmusic zoekt een Producer avondshow Joost Swinkels

09-10-2025 | 09:15:00
Qmusic is per direct op zoek naar Producer avondshow Joost Swinkels - Amsterdam

BusinessWise lanceert live visual radio met Paul van Riessen

08-10-2025 | 14:28:15
BusinessWise breidt zijn mediaplatform verder uit met een nieuw live visual radioprogramma. Vanaf vrijdag 24 oktober presenteert Paul van Riessen wekelijks

Ad Alliance en RTL Nederland testen split screen-reclames

07-10-2025 | 16:51:00
Van begin juni tot half juli 2025 hebben Ad Alliance en RTL Nederland het fenomeen split screen-reclames getest tijdens reclameblokken van RTL Boulevard

DPG Media richt Stichting Nu.nl en Stichting RTL Nieuws op

07-10-2025 | 08:08:00
DPG Media heeft op 29 september 2025 de stichting NU.nl opgericht en op 1 oktober de stichting RTL Nieuws. Deze stichtingen dienen de identiteit en continuïteit van NU.nl en RTL Nieuws te waarborgen en zijn als voorwaarde opgelegd aan DPG Media door de ACM

Inzichten in het koopgedrag van de Nederlandse consument

03-10-2025 | 08:00:00
DPG Media onderzocht samen met Panel Inzicht het koopgedrag van 1000 Nederlanders. Ze keken naar hoe duurzaamheid, prijs en digitale winkelervaringen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.