Programma Soul Stories start op GoodLIFE Radio

Roeselien Wekker start met haar programma Soul Stories op GoodLIFE Radio. Het muziekprogramma is voortaan elke tweede donderdag van de maand te horen op de lifestylezender.

In Soul Stories ontvangt presentatrice Roeselien Wekker prominente tafelgasten die hun levenslessen en persoonlijke verhaal delen aan de hand van livemuziek en songteksten. Haar radioprogramma is een verlengstuk van wie ze is en wat zij als boodschap de wereld in wil brengen; be yourself, everyone else is already taken - Oscar Wilde.

Roeselien Wekker: "Radio is altijd mijn grootste passie geweest. Als kind luisterden we 's ochtends altijd naar Radio 1 tijdens het ontbijt. Radio is intiem en daarom ben ik super blij dat ik Soul Stories bij GoodLIFE Radio mag maken!"

Soul Stories is elke tweede donderdag van de maand tussen 18:00 en 19:00 uur te beluisteren op GoodLIFE Radio of terug te luisteren als podcast via alle bekende podcastkanalen.

www.goodliferadio.nl

www.deradiofabriek.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Marketing Report en New Business Radio live vanuit Cannes

13-06-2025 | 08:37:00
Van maandag 16 tot en met donderdag 19 juni worden dagelijkse uitzendingen verzorgd vanuit de Franse badplaats.

N=5 ontwikkelt tweede campagne KVK rondom Handelsregister

10-06-2025 | 17:34:00
Onder de titel Anders overkomen laat de campagne zien welke gevolgen onjuiste bedrijfsgegevens kunnen hebben.

Joe Public ontwikkelt verscampagne ALDI

10-06-2025 | 14:48:00
In de campagne van ALDI zien we twee pubers, die op een voor veel ouders herkenbare manier, door de winkel slenteren.

[Vacancy] TBWA/NEBOKO has a position for Post-production Coordinator

10-06-2025 | 09:29:00
TBWA\NEBOKO is looking for Post-production Coordinator - Full-time  \  Amsterdam

NMO Luistercijfers mei 2025: Qmusic overal marktleider

06-06-2025 | 15:31:13
Marketing Report heeft de mei 2025-maandcijfers verkregen uit het NMO Luisteronderzoek. Hieruit blijkt dat de ingevoerde minutenregistratie nauwelijks effect heeft op de cijfers
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.