Programma Soul Stories start op GoodLIFE Radio

Roeselien Wekker start met haar programma Soul Stories op GoodLIFE Radio. Het muziekprogramma is voortaan elke tweede donderdag van de maand te horen op de lifestylezender.

In Soul Stories ontvangt presentatrice Roeselien Wekker prominente tafelgasten die hun levenslessen en persoonlijke verhaal delen aan de hand van livemuziek en songteksten. Haar radioprogramma is een verlengstuk van wie ze is en wat zij als boodschap de wereld in wil brengen; be yourself, everyone else is already taken - Oscar Wilde.

Roeselien Wekker: "Radio is altijd mijn grootste passie geweest. Als kind luisterden we 's ochtends altijd naar Radio 1 tijdens het ontbijt. Radio is intiem en daarom ben ik super blij dat ik Soul Stories bij GoodLIFE Radio mag maken!"

Soul Stories is elke tweede donderdag van de maand tussen 18:00 en 19:00 uur te beluisteren op GoodLIFE Radio of terug te luisteren als podcast via alle bekende podcastkanalen.

www.goodliferadio.nl

www.deradiofabriek.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Commissariaat voor de Media wil zich met politieke programma's bemoeien

29-07-2025 | 11:32:00
Het Commissariaat voor de Media heeft 6 aanbevelingen voor politieke partijen gedaan ten behoeve van hun partijprogramma's voor de aankomende parlementsverkiezingen

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

VRT mag 91,7 miljoen uit Vlaamse reclamemarkt halen

23-07-2025 | 15:26:00
De VRT mag tot 2030 jaarlijks 91,7 miljoen euro genereren met radioreclame, tv-sponsoring en display alsmede preroll en postrolls bij VOD (VRT Max)

Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Sunny Cars

21-07-2025 | 13:36:00
Sunny Cars en Lemon Scented Tea hebben de campagne met de pratende spiegelhangers Sunny & Car opnieuw gelanceerd.

ACM gelooft niet in one stop shop DPG Media/RTL Nederland

18-07-2025 | 13:44:00
De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft de openbare versie van het concentratiebesluit en het verbintenissenvoorstel omtrent de overname van RTL Nederland door DPG Media gepubliceerd
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.