Primeur in Libelle: eerste persoonlijk interview met premier Dick Schoof

Libelle heeft een primeur met het eerste persoonlijke interview dat Dick Schoof als premier geeft. Het magazine sprak uitgebreid met de minister-president voor de editie die vanaf 5 december in de winkel ligt. 

In het gesprek vertelt Dick Schoof over zijn avontuurlijke pad naar het premierschap: "Vanuit mijn loopbaan ben ik wel iets gewend en heb ik vaak met bewindslieden gewerkt. Maar dat ik er nu zelf een ben, en dan ook nog meteen de premier, dat had ik nooit verwacht of geambieerd. Ik had er zelfs nog nooit over nagedacht."

Gezin

Het gesprek gaat ook over zijn gezin en persoonlijk leven. Dick Schoof vertelt openhartig over zijn dochters en de balans tussen werk en privé: "Toen ze klein waren, werkte ik veel te hard en had ik de neiging de aandacht voor hen te verliezen. Dat heb ik niet goed aangepakt, dus die spiegel hielden ze me nog even voor. We spraken af dat ze me hard aan mijn stropdas mogen trekken als dit weer dreigt te gebeuren."

Verder blikt de premier vooruit naar het nieuwe jaar. ‘’Volgens mij heb ik nog nooit goede voornemens gehad. Maar eerlijk is eerlijk: dit jaar zal ik waarschijnlijk meer reflecteren dan normaal gesproken. Ik hoop vooral dat ik in het nieuwe jaar als premier de kans krijg om met dit kabinet te laten zien dat we iets goeds kunnen doen voor Nederland."

Ambitieus en relevant

Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle: "Bij Libelle hebben we de ambitie om onze lezers te blijven verrassen met boeiende, relevante interviews. De minister-president stond hoog op onze wensenlijst. Nederland heeft hem tot nu toe nog niet écht leren kennen en ik vind het ontzettend leuk dat hij ervoor koos om daar via Libelle verandering in te brengen."

Libelle ligt op 4 december bij abonnees op de mat en is vanaf donderdag 5 december te koop in de winkel en via Kiosk.nl.

www.libelle.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Joe Public ontwikkelt kerstcommercial ALDI met Andy van der Meijde

06-12-2025 | 20:00:00
De door Joe Public ontwikkelde kerstcommercial van ALDI brengt met Andy van der Meijde brengt dit jaar de boodschap Bij ALDI kan je meer kerst vieren.

Hotel L’Amour ontwikelt Jumbo-kerstcommercial a la Dickens

06-12-2025 | 07:45:00
Hotel L’Amour heeft de Jumbo-kerstcommercial ontwikkeld onder de noemer a la Dickens. De boodschap is dat de mooiste kerst die je kunt wensen, met elkaar is en dat kerst niet helemaal perfect hoeft te zijn

TBWA\NEBOKO ontwikkelt kerstwereld-campagne Albert Heijn

06-12-2025 | 05:45:00
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcampagne van Albert Heijn ontwikkeld waarin emotie, inspiratie, productaanbod, winkelcommunicatie en digital samenkomen in één herkenbare wereld

Natwerk ontwikkelt campagne ‘t Feest begint bij Gall & Gall

06-12-2025 | 02:08:00
Natwerk heeft de feestdagencampagne van Gall & Gall ontwikkeld onder de noemer ’t Feest begint bij Gall & Gall

TBWA\NEBOKO ontwikkelt Staatsloterij-kerstcommercial: Geef elkaar een beetje geluk

06-12-2025 | 01:52:21
TBWA\NEBOKO heeft de kerstcommercial Geef elkaar een beetje geluk voor de Staatsloterij ontwikkelt. Daarmee wil de Staatsloterij uitstralen dat echt geluk niet in het winnen van grote prijzen zit, maar in de warmte en aandacht die we elkaar geven
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.