PRGoeroes vergroot zichtbaarheid van Le Wagon

Pr-bureau PRGoeroes heeft de afgelopen drie maanden gezorgd voor meer zichtbaarheid voor tech-opleidingsinstituut Le Wagon.

Aantal tech-vrouwen laten groeien

Le Wagon is al zeven jaar actief in Amsterdam, en richt zich op trainingen in webontwikkeling en data. Het internationale bedrijf bereikte eerder dit jaar de mijlpaal van 20.000 afgestudeerden. Het doel van Le Wagon is om steeds meer mensen in Nederland aan veelgevraagde tech-vaardigheden te helpen en het aantal tech-vrouwen in ons land te laten groeien. Deze doelstellingen vormen een goede match met PRGoeroes. Het pr-bureau heeft namelijk veel affiniteit met de techsector, de zakelijke dienstverlening en gelijkheid tussen mannen en vrouwen.

Naamsbekendheid

PRGoeroes verzorgde de afgelopen maanden free publicity voor Le Wagon op websites als Emerce, Techvisor, Computable en Dutch Tech on Heels. De naamsbekendheid van het opleidingsinstituut is zo veel groter geworden, en Le Wagon is daarom zeer tevreden over de inzet van het bureau en de samenwerking met Jennifer Delano van PRGoeroes.

Angela Elizabeth López Lavado, Marketing & Events Manager Amsterdam bij Le Wagon: "Jennifer is een zeer betrokken professional. Ze is heel goed op de hoogte van wat er speelt in de Nederlandse tech-industrie en kan zich hierdoor snel verplaatsen in de specifieke behoeften van bedrijven. Daarnaast is ze erg positief en optimistisch. Ze brengt altijd interessante onderwerpen ter tafel, of het nu voor het werk is of gewoon voor een informeel gesprek. Het was superleuk om met haar te werken!"

www.lewagon.com/amsterdam

www.prgoeroes.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - De NOBEARS Ambitiegids

25-07-2025 | 15:58:00
Marcommit ontwikkelde de NOBEARS Ambitiegids als instrument om te laten zien dat NOBEARS de ambities van ondernemend Nederland begrijpt én kan waarmaken

Dutch PR Awards 2025 - Sophia Weavers en Marjoleine van Klaveren over Bijl PR

25-07-2025 | 15:52:00
Bijl PR doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025. Aan het woord zijn Sophia Weavers en Marjoleine van Klaveren

Dutch PR Awards 2025 - Hartcheckpunten

25-07-2025 | 15:41:00
Hartstichting gaf de opdracht aan Bijl PR om een landelijke lanceringscampagne voor de Hartcheckpunten te ontwikkelen

Dutch PR Awards 2025 - Buurt AED

25-07-2025 | 15:37:00
Hartstichting gaf de opdracht aan Bijl PR om zowel landelijk als lokaal de BuurtAED-campagne breed onder de aandacht te krijgen

Dutch PR Awards 2025 - 24/7 Diabetes

25-07-2025 | 15:07:00
Dexcom Benelux gaf de opdracht aan Bijl PR om het grote publiek te informeren over hoe het is om 24/7 met diabetes te leven

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.