Pieter Bos Director of Business Development bij NP Digital

Pieter Bos wordt onder leiding van Managing Director Joris Garritsen (ex-GroupM) verantwoordelijk voor de commerciële uitrol en groei van NP Digital op de Nederlandse en Belgische markt.

Eind oktober lanceerde het internationale digitaal marketingbureau van Neil Patel een kantoor in Nederland. Het was het vijfde nieuw geopende kantoor in Europa in korte tijd. 

Indrukwekkende wereldwijde groei

Pieter Bos: "De oorsprong van het NP Digital netwerk ligt in kennisdeling en open source. Deze breng-mentaliteit zit ondanks de indrukwekkende wereldwijde groei van de afgelopen jaren nog altijd diep in het DNA van het bureau. Dat vind ik belangrijk en spreekt mij enorm aan. Des te meer omdat wij onze klanten willen helpen met de business- en performance doelstellingen van vandaag, maar ook samen met onze klanten vanuit de lange termijnaanpak willen inspelen op de kansen van morgen. Om die reis hand in hand met klanten - en ook partners - succesvol te begeleiden en het verschil te kunnen blijven maken moet je een business partner zijn, niet zomaar een supplier en dan is deze diepgewortelde client-first benadering van doorslaggevend belang."

Core oplossingen op het gebied van owned en earned media

NP Digital zal in Nederland stevig inzetten op haar core oplossingen op het gebied van owned en earned media - zoals SEO, UX/UI design en CRO - en helpt het bureau organisaties ook te anticiperen op de kansen en de toepasbaarheid voor ferformance marketing die bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie en/of nieuwe gesloten ecosystemen met zich meebrengen.

Toonaangevend performance marketingbureau

NP Digital is een toonaangevend performance marketingbureau dat zich richt op challenger brands in het enterprise- en mid-market segment. Met eigen technologiedivisie en platform Ubersuggest, wordt NP Digital beschouwd als een van de snelst groeiende en meest bekroonde performance marketingbureaus. NP Digital blijft zich onderscheiden door het aanbieden van gratis educatieve content en marketingtechnologie. Klanten omvatten enkele van 's werelds meest prominente Fortune 500-merken en middelgrote DTC-organisaties. NP Digital is wereldwijd actief met meer dan 750 medewerkers.

www.npdigital.com/nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.