Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein

De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst. Op 24 oktober openden beide heren namens Philips OneBlade de eerste publieke pop-up barberstation voor een dag op het Leidseplein in Amsterdam. Met de opening van de barber tramstop laat Philips OneBlade het belang zien van het uitdrukken van een eigen authentieke stijl.

Pop-up barber tramstop

Voorbijgangers kregen in het pop-up barberstation een style-upgrade en -metamorfose met de Philips OneBlade van Reboir, samen met zijn humoristische assistent Bram Krikke. Het tramhokje is deze hele week nog ondergedompeld in Philips OneBlade -stijl, waarbij voorbijgangers foto’s van hun gezicht kunnen uploaden naar het digitale scherm in de abri. Via de digitale out-of-home campagne en verschillende socialmedia-assets van de twee OneBlade-ambassadeurs is online zichtbaarheid gecreëerd voor de campagne.

Met de campagne wil Philips OneBlade jonge mannen bereiken om te laten zien dat je heel gemakkelijk je baard én lichaam kunt trimmen, scheren en stylen met de OneBlade, en hen inspireren om met hun scheerroutine een eigen authentieke stijl uit te drukken.

Bram Krikke: “Ik ben er trots op dat ik ambassadeur ben voor een product voor mijn looks. Uiteraard moet mijn snor goed bijgewerkt worden maar ik wil ook samen met Philips OneBlade mensen inspireren om zelf te ontdekken wat hun stijl is.”

Samenwerking concept

Het campagneconcept is gezamenlijk uitgewerkt door mediabureau OMD Worldwide, buitenreclamebureau JC Decaux en pr-bureau Omnicom PR Group. OMD Worldwide is hierbij verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en -inkoop, JC Decaux voor de out-of-home activatie van het concept, en Omnicom PR Group voor de PR- en mediastrategie. Crocodile Agency is verantwoordelijk voor strategie en de contentcreatie voor hun influencerpartner Bram Krikke. Deze beelden zijn ook te zien in de out-of-home campagne.

www.omnicommediagroup.com

www.crocodile.global

www.philips.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

VML lanceert playbook voor duurzaamheidsdata

24-11-2025 | 09:13:02
VML presenteert met Own Your Impact een playbook dat organisaties helpt om meer rendement te halen uit hun duurzaamheidsdata.

Roorda en CoMensha roepen op om mensenhandel uit te sluiten

21-11-2025 | 11:16:00
Het initiatief vraagt aandacht voor signalen van uitbuiting, omdat slachtoffers vaak onzichtbaar blijven. Veel Nederlanders herkennen deze signalen niet

HEMA wint ZILVER bij Influencer & Content Marketing Awards 2025

21-11-2025 | 08:28:00
Met een mix van innovatie, duurzaamheid en herkenbare klassiekers – zoals de rookworst en de iconische tompouce – weet HEMA zich te blijven onderscheiden.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.