Philips opent OneBlade pop-up tramstop Leidseplein

De scheer-, trim- en stylingtool Philips OneBlade kondigt een samenwerking aan met Bram Krikke en TikTok-barbier Reboir Kleijnhorst. Op 24 oktober openden beide heren namens Philips OneBlade de eerste publieke pop-up barberstation voor een dag op het Leidseplein in Amsterdam. Met de opening van de barber tramstop laat Philips OneBlade het belang zien van het uitdrukken van een eigen authentieke stijl.

Pop-up barber tramstop

Voorbijgangers kregen in het pop-up barberstation een style-upgrade en -metamorfose met de Philips OneBlade van Reboir, samen met zijn humoristische assistent Bram Krikke. Het tramhokje is deze hele week nog ondergedompeld in Philips OneBlade -stijl, waarbij voorbijgangers foto’s van hun gezicht kunnen uploaden naar het digitale scherm in de abri. Via de digitale out-of-home campagne en verschillende socialmedia-assets van de twee OneBlade-ambassadeurs is online zichtbaarheid gecreëerd voor de campagne.

Met de campagne wil Philips OneBlade jonge mannen bereiken om te laten zien dat je heel gemakkelijk je baard én lichaam kunt trimmen, scheren en stylen met de OneBlade, en hen inspireren om met hun scheerroutine een eigen authentieke stijl uit te drukken.

Bram Krikke: “Ik ben er trots op dat ik ambassadeur ben voor een product voor mijn looks. Uiteraard moet mijn snor goed bijgewerkt worden maar ik wil ook samen met Philips OneBlade mensen inspireren om zelf te ontdekken wat hun stijl is.”

Samenwerking concept

Het campagneconcept is gezamenlijk uitgewerkt door mediabureau OMD Worldwide, buitenreclamebureau JC Decaux en pr-bureau Omnicom PR Group. OMD Worldwide is hierbij verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en -inkoop, JC Decaux voor de out-of-home activatie van het concept, en Omnicom PR Group voor de PR- en mediastrategie. Crocodile Agency is verantwoordelijk voor strategie en de contentcreatie voor hun influencerpartner Bram Krikke. Deze beelden zijn ook te zien in de out-of-home campagne.

www.omnicommediagroup.com

www.crocodile.global

www.philips.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - easyJet x The Flying Cake

01-08-2025 | 14:10:00
easyJet gave The Romans the assignement to secure an earned editorial coverage for easyJet in Dutch lifestyle media

Playground lanceert podcast over merkactivaties op festivals

01-08-2025 | 12:00:00
Creative agency Playground lanceert de podcast Common Ground, waarin de kracht van merkactivaties op festivals centraal staat.

Dutch PR Awards 2025 - Sophie Nicholson about The Romans

01-08-2025 | 10:37:00
The Romans is participating in the Dutch PR Awards 2025 and submitted itself for PR Agency of the Year 2025

Dutch PR Awards 2025 - TomTom Traffic Index 2024

01-08-2025 | 10:22:42
TEAM LEWIS dook in de TomTom Traffic Index 2024 om het groeiende mobiliteitsprobleem in Nederland aan te kaarten.

Dutch PR Awards 2025 - Bollebozen en Cinekid op pad met opblaasbioscoop

31-07-2025 | 15:42:00
Breng Bollebozen Boekenbende naar de kinderen om daarmee leesplezier te bevorderen.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.