
Persuade opent creatieve hub in Amsterdam
Creative Agency Persuade heeft per 1 juli ook een plek in Amsterdam aan de Weteringschans 85 tegenover het Rijksmuseum.
Reisafstanden beperken
Michiel Rijshouwer, creatief directeur van Persuade: "Voor onze klanten werken we veel samen met mensen en organisaties uit de regio Amsterdam. Niet alleen creatieven en strategen, maar ook producers en productiemaatschappijen. Overleg gaat ook bij ons veel via Teams. Maar we zien veel toegevoegde waarde van live meetings. Met name in het creatieve proces. We openen een creatieve hub vooral om de reisafstanden te beperken. Dat is beter voor het milieu en bespaart kostbare tijd. We gebruiken deze plek om samen te werken, te brainstormen en voor besprekingen met nieuwe en bestaande klanten. Onze basis blijft gevestigd in 's-Hertogenbosch."
Lees ook:
Rosanne Prinsen: Echte verhalen maken campagne Monuta sterk
Antal van Pelt: Bureaupitch als valstrik met catering
Intratuin kiest Persuade als Lead Agency
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Persuade ontwikkelt landelijke campagne voor EyeCare
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in
Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld
[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative
Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025
DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen