PR.ninja en VerstuurMijnPersbericht lanceren persberichten versturen met Chat GTP

Bedrijven kunnen hun persbericht via PR.ninja en VerstuurMijnPersbericht laten verbeteren door Chat GTP en versturen aan relevante journalisten.

Jeroen Goeman Borgesius, bedenker van PR-Dashboard: “We zagen dat mensen die maar af en toe een persbericht sturen moeite hebben met het schrijven van een goede tekst en het selecteren van de juiste journalisten. Die twee problemen hebben wij opgelost door een aangepaste versie van ChatGTP toe te voegen aan het schrijfproces. Upload je ruwe tekst, klik op de schrijfhulp, lees de tekst nog eens door en je bent klaar.”

"Met een soortgelijke methode hebben wij perslijsten gemaakt voor honderden onderwerpen en regionale persberichten. Zo hoef je ook niet meer na te denken over het maken van goede perslijsten."

www.pr-dashboard.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.