Jean Mineur Mediavision brengt Le Petit Mineur-logo terug

Jean Mineur Mediavision (JMM) kondigt aan dat het Le Petit Mineur-logo, het welbekende mijnwerkersmannetje terugkeert op het witte doek in alle bioscopen uit het netwerk van JMM.

De keuze om terug te keren naar Le Petit Mineur komt niet alleen vanuit JMM. De afgelopen jaren ontvingen ze regelmatig verzoeken van klanten, partners en fans om hun begin- en eindleader met het mijnwerkersmannetje en de bekende soundtrack terug te laten komen.

Marlene Wickel, Managing Director bij Jean Mineur Mediavision: "Le Petit Mineur hoort bij ons en onze manier van werken. Hij staat voor betrouwbaarheid en vakmanschap."

Een frisse start met een vertrouwd gezicht

Le Petit Mineur is terug in alle communicatie-uitingen. Van campagnes tot presentaties en op het grote doek in bioscopen door heel Nederland. Met dit vertrouwde gezicht wil JMM blijven bouwen aan de toekomst van bioscoopreclame; het meest impactvolle medium.

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Box Office] Companion komt binnen op 4 | Week 5

04-02-2025 | 13:15:00
Met twee premières deze week weet Companion van de twee de meeste weekendbezoekers te trekken.

[Box Office] Paddington in Peru op 2 | Week 4

28-01-2025 | 10:21:21
Met twee premières deze week weet Paddington in Peru de meeste weekendbezoekers te trekken

[Box Office] Wolf Man komt binnen op 10 | Week 3

20-01-2025 | 17:20:00
In Wolf Man wordt een gezin op een afgelegen boerderij aangevallen door een onzichtbaar beest

[Box Office] We Live in Time op 6 | Week 2

13-01-2025 | 12:53:00
In We Live in Time worden na een onverwachte ontmoeting een getalenteerde chef-kok en een pas gescheiden vrouw verliefd

Filmsector ziet bioscoopbezoek met 7 procent dalen in 2024

08-01-2025 | 00:40:00
Het bioscoopbezoek is in 2024 gedaald met 7 procent naar 29,35 miljoen. De box office omzet kwam uit op 311,7 miljoen euro

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bol bereikt festivalpubliek via eerste BeReal-campagne

24-11-2025 | 15:13:04
Deze activatie was onderdeel van de crossmediale campagne, bestaande uit digitale en OOH-zichtbaarheid in zowel Nederland als België.

Frank Goren: The Invaders helpt merken in gamingcultuur

24-11-2025 | 14:00:26
In Marketing Report TV gaat Frank Goren, Strategy Officer bij The Invaders, in gesprek met Bas Vlugt over de ontwikkeling van gaming als marketingdomein.

Unlike ontwikkelt Sinterklaascampagne voor RAAK

24-11-2025 | 09:58:46
Met Reine Clause zet RAAK een personage in dat op een luchtige manier aandacht vraagt voor online gedrag.

Happiness Amsterdam en Fitzroy winnen bij ADCE

24-11-2025 | 09:58:00
Tijdens de 34e editie van de ADCE Awards in Barcelona zijn twee Nederlandse bureaus in de prijzen gevallen.

[Vacatures] De Nieuwe Zaak (DNZ) zoekt een Hubspot Specialist

24-11-2025 | 08:11:00
De Nieuwe Zaak (DNZ) is per direct op zoek naar Hubspot Specialist - Hybride, Zwolle
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.