Jean Mineur Mediavision brengt Le Petit Mineur-logo terug

Jean Mineur Mediavision (JMM) kondigt aan dat het Le Petit Mineur-logo, het welbekende mijnwerkersmannetje terugkeert op het witte doek in alle bioscopen uit het netwerk van JMM.

De keuze om terug te keren naar Le Petit Mineur komt niet alleen vanuit JMM. De afgelopen jaren ontvingen ze regelmatig verzoeken van klanten, partners en fans om hun begin- en eindleader met het mijnwerkersmannetje en de bekende soundtrack terug te laten komen.

Marlene Wickel, Managing Director bij Jean Mineur Mediavision: "Le Petit Mineur hoort bij ons en onze manier van werken. Hij staat voor betrouwbaarheid en vakmanschap."

Een frisse start met een vertrouwd gezicht

Le Petit Mineur is terug in alle communicatie-uitingen. Van campagnes tot presentaties en op het grote doek in bioscopen door heel Nederland. Met dit vertrouwde gezicht wil JMM blijven bouwen aan de toekomst van bioscoopreclame; het meest impactvolle medium.

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

[Box Office] Companion komt binnen op 4 | Week 5

04-02-2025 | 13:15:00
Met twee premières deze week weet Companion van de twee de meeste weekendbezoekers te trekken.

[Box Office] Paddington in Peru op 2 | Week 4

28-01-2025 | 10:21:21
Met twee premières deze week weet Paddington in Peru de meeste weekendbezoekers te trekken

[Box Office] Wolf Man komt binnen op 10 | Week 3

20-01-2025 | 17:20:00
In Wolf Man wordt een gezin op een afgelegen boerderij aangevallen door een onzichtbaar beest

[Box Office] We Live in Time op 6 | Week 2

13-01-2025 | 12:53:00
In We Live in Time worden na een onverwachte ontmoeting een getalenteerde chef-kok en een pas gescheiden vrouw verliefd

Filmsector ziet bioscoopbezoek met 7 procent dalen in 2024

08-01-2025 | 00:40:00
Het bioscoopbezoek is in 2024 gedaald met 7 procent naar 29,35 miljoen. De box office omzet kwam uit op 311,7 miljoen euro

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.