
Peroni Nastro Azzurro 0.0% lanceert: The Italian Way
Peroni Nastro Azzurro 0.0%, het Italiaanse biermerk van Asahi Europe & International, waar ook Koninklijke Grolsch onderdeel van is, lanceert de campagne The Italian Way, die het hele jaar in het teken staat van de eigenschappen van de Italiaanse cultuur: passie en stijl.
Om de campagne te lanceren, presenteren Peroni Nastro Azzurro 0.0% en Scuderia Ferrari HP The Welcome Present, een spot met de Scuderia Ferrari HP-coureurs Charles Leclerc en Lewis Hamilton in de hoofdrol.
The Welcome Present wordt geregisseerd door de regisseur Martin Werner.
Nathalie Pfaff Seigle, Chief Growth Officer bij Asahi Europe & International: “We zijn trots op de lancering van de The Italian Way-campagne, een waar eerbetoon aan onze merkidentiteit en -cultuur. Door middel van de campagne willen we elk racemoment voor fans en bierdrinkers naar een hoger niveau tillen, door de passie en stijl te belichamen die zo bepalend zijn voor zowel Peroni Nastro Azzurro 0.0% als Ferrari.”
Lees ook:
MediaTest introduceert Captivation test
Media Reverse en INDIE lanceren campagne Wereldmuseum
Carlsberg eert 2005-finale met speciaal blik
DAVID São Paulo ontwikkelt Heinz Moederdag-campagne
[Vacatures] ZIGT zoekt een Digital Media Consultant
Gepubliceerd door: Daan Dekkers