Paul Carpentier toegetreden als Director Brand Partnerships bij PXR Media

PXR Media breidt zijn team uit met Paul Carpentier. Als Director Brand Partnerships zal hij leiding geven aan het Brand Partnerships-team. In deze rol richt hij zich op het versterken van bestaande relaties, het uitbreiden van strategische samenwerkingen en het ontwikkelen van innovatieve partnership-oplossingen.

Een schat aan ervaring

Paul brengt expertise met zich mee, opgebouwd tijdens meer dan acht jaar bij The Walt Disney Company, waar hij functies vervulde als Director Disney Media Sales & Partnerships (NL) en Director Regional Ad Sales Strategy (EMEA). Daarnaast bekleedde hij de rol van Head of Sales bij DFFRNT Media.

Hij werkte onder meer voor Ahold (digital retail media), TRY-ME (software & AR-oplossingen), Summit Retail Media Group (digital media) en We Are Triple (digital solutions & entertainment). Nu is hij klaar voor een nieuwe uitdaging bij PXR Media.

Het portfolio aan merken

Paul Carpentier zal zich inzetten voor een reeks toonaangevende merken binnen het portfolio van PXR Media, waaronder:

  • Voetbal International
  • Bright.nl
  • Men's Health Nederland
  • Women's Health Nederland
  • Runner's World Nederland
  • Bicycling Nederland
  • VoetbalPrimeur
  • Autoblog.nl
  • Scientias.nl
  • Babybytes.nl

www.pxr.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Willem & Wessel vanaf nu exclusief bij VoetbalPrimeur

11-08-2025 | 16:20:22
De voetbalpodcast Willem & Wessel is vanaf dit voetbalseizoen te zien en te beluisteren via de kanalen van VoetbalPrimeur.

Lara Steenvoorden hoofredacteur Women’s Health

31-07-2025 | 14:23:00
Ze wordt verantwoordelijk voor alle redactionele inhoud van het magazine en het bijbehorende online platform.

Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden

26-06-2025 | 14:13:00
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube

Leroy van den Berg wordt hoofdredacteur Men’s Health

04-06-2025 | 14:20:00
Leroy van den Berg is benoemd tot hoofdredacteur van Men’s Health. Hij wordt verantwoordelijk voor zowel de print- als digitale activiteiten van het merk

Liselot Bouman hoofdredacteur van Runner’s World

13-03-2025 | 09:53:08
Ze neemt de redactionele leiding op zich en zal de koers van het merk verder versterken.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.