
Paul Carpentier toegetreden als Director Brand Partnerships bij PXR Media
PXR Media breidt zijn team uit met Paul Carpentier. Als Director Brand Partnerships zal hij leiding geven aan het Brand Partnerships-team. In deze rol richt hij zich op het versterken van bestaande relaties, het uitbreiden van strategische samenwerkingen en het ontwikkelen van innovatieve partnership-oplossingen.
Een schat aan ervaring
Paul brengt expertise met zich mee, opgebouwd tijdens meer dan acht jaar bij The Walt Disney Company, waar hij functies vervulde als Director Disney Media Sales & Partnerships (NL) en Director Regional Ad Sales Strategy (EMEA). Daarnaast bekleedde hij de rol van Head of Sales bij DFFRNT Media.
Hij werkte onder meer voor Ahold (digital retail media), TRY-ME (software & AR-oplossingen), Summit Retail Media Group (digital media) en We Are Triple (digital solutions & entertainment). Nu is hij klaar voor een nieuwe uitdaging bij PXR Media.
Het portfolio aan merken
Paul Carpentier zal zich inzetten voor een reeks toonaangevende merken binnen het portfolio van PXR Media, waaronder:
- Voetbal International
- Bright.nl
- Men's Health Nederland
- Women's Health Nederland
- Runner's World Nederland
- Bicycling Nederland
- VoetbalPrimeur
- Autoblog.nl
- Scientias.nl
- Babybytes.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Liselot Bouman hoofdredacteur van Runner’s World
Dit zijn de genomineerden voor de Mercurs 2024
Hearst Netherlands en PXR gaan samenwerken
Autoblog.nl wordt onderdeel van PXR
Voetbal International bereikt 20.000 VI PRO-abonnees
Gepubliceerd door: Daan Dekkers