Paul Carpentier toegetreden als Director Brand Partnerships bij PXR Media

PXR Media breidt zijn team uit met Paul Carpentier. Als Director Brand Partnerships zal hij leiding geven aan het Brand Partnerships-team. In deze rol richt hij zich op het versterken van bestaande relaties, het uitbreiden van strategische samenwerkingen en het ontwikkelen van innovatieve partnership-oplossingen.

Een schat aan ervaring

Paul brengt expertise met zich mee, opgebouwd tijdens meer dan acht jaar bij The Walt Disney Company, waar hij functies vervulde als Director Disney Media Sales & Partnerships (NL) en Director Regional Ad Sales Strategy (EMEA). Daarnaast bekleedde hij de rol van Head of Sales bij DFFRNT Media.

Hij werkte onder meer voor Ahold (digital retail media), TRY-ME (software & AR-oplossingen), Summit Retail Media Group (digital media) en We Are Triple (digital solutions & entertainment). Nu is hij klaar voor een nieuwe uitdaging bij PXR Media.

Het portfolio aan merken

Paul Carpentier zal zich inzetten voor een reeks toonaangevende merken binnen het portfolio van PXR Media, waaronder:

  • Voetbal International
  • Bright.nl
  • Men's Health Nederland
  • Women's Health Nederland
  • Runner's World Nederland
  • Bicycling Nederland
  • VoetbalPrimeur
  • Autoblog.nl
  • Scientias.nl
  • Babybytes.nl

www.pxr.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Bright lanceert 24/7 techkanaal op Samsung TV Plus

18-11-2025 | 16:12:40
Bright lanceert in november Bright TV, een digitaal kanaal met een continue stroom aan tech- en innovatiecontent.

PXR en ODMedia starten gezamenlijk sportvideonetwerk

13-11-2025 | 17:29:28
Het netwerk brengt sportcontent, voetbalmedia en communities samen via YouTube, Connected TV en online platforms.

Willem & Wessel vanaf nu exclusief bij VoetbalPrimeur

11-08-2025 | 16:20:22
De voetbalpodcast Willem & Wessel is vanaf dit voetbalseizoen te zien en te beluisteren via de kanalen van VoetbalPrimeur.

Lara Steenvoorden hoofredacteur Women’s Health

31-07-2025 | 14:23:00
Ze wordt verantwoordelijk voor alle redactionele inhoud van het magazine en het bijbehorende online platform.

Renault werkt met OMD aan serie over elektrisch rijden

26-06-2025 | 14:13:00
Renault werkt samen met Bright, Create en OMD aan een wekelijkse videoserie over elektrisch rijden. De serie Bright: En Door is te zien op YouTube


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.