Pathé brengt Oppenheimer terug in IMAX-zalen

De blockbuster Oppenheimer keert exclusief bij Pathé terug op het grote doek in de IMAX-zalen. Na het winnen van belangrijke prijzen bij onder andere de Golden Globes én de verwachte Oscar-nominaties, kunnen fans vanaf zaterdag 26 januari één week nogmaals genieten van deze toptitel met het beste beeld en geluid van The IMAX Experience.

De film van regisseur Christopher Nolan (onder andere The Dark Knight, Interstellar en Inception) was afgelopen zomer enorm populair. Samen met Barbie vormde de film het fenomeen Barbenheimer en leverde bij Pathé twee recordweken op in de zomer.   

Prijzen

Oppenheimer won zowel tijdens de Golden Globes al verschillende grote prijzen, waaronder Beste Film – Drama, Beste Regisseur en Beste Acteur voor Cillian Murphy. Ook tijdens de Critics Choice Awards viel de film in de prijzen, waaronder Beste Film, Beste mannelijke bijrol voor Robert Downey Jr. en Beste Cinematografie voor de Nederlandse Hoyte van Hoytema. Voor de aankomende Oscaruitreiking in LA zal Oppenheimer naar verwachting ook een aantal nominaties in de wacht slepen.  

Synopsis

Oppenheimer is een met IMAX-camera’s gedraaide epische thriller die het fascinerende verhaal vertelt van de raadselachtige man die om de wereld te redden het risico moet nemen dat deze wordt verwoest. Wetenschapper J. Robert Oppenheimer leidt het zeer geheime Manhattanproject, waarvoor hij met een groep wetenschappers de atoombom ontwikkelt. De hoofdrollen worden vertolkt door o.a. Cillian Murphy, Emily Blunt, Matt Damon, Robert Downey, Jr. en Florence Pugh.

Oppenheimer is vanaf 26 januari één week te zien in alle IMAX-zalen bij Pathé:

  • Pathé Arena
  • Pathé Arnhem
  • Pathé Eindhoven
  • Pathé Schouwburgplein
  • Pathé Spuimarkt
  • Pathé Tilburg Centrum

Klik hier voor meer informatie en tickets.

www.pathe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Stijn de Vries presenteert EY Gouden Kalveren Gala 2025

02-09-2025 | 15:55:07
Hij volgt Soundos op, die het gala in 2023 en 2024 presenteerde.

Kinepolis opent drie IMAX-zalen in Nederland

11-08-2025 | 11:49:18
Veel IMAX-films worden opgenomen met speciale IMAX-camera’s, wat zorgt voor meer detail en intensere beleving.

Vijf Imagine-films naar grote internationale festivals

08-08-2025 | 10:35:00
Vijf titels van filmdistributeur Imagine maken hun opwachting op toonaangevende filmfestivals

Landelijk bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt activiteiten

06-08-2025 | 10:26:00
Het bioscoopreclamebedrijf FoxScreen stopt per 1 september 2025 met de activiteiten. Het bedrijf maakt deel uit van Fox Groep van de familie De Vos en heeft niets te maken met het Amerikaanse Fox Corporation

Pathé Nederland gaat reorganiseren

06-08-2025 | 08:30:00
Pathé Nederland, de grootste boscoopketen van Nederland gaat reorganiseren. Dit bevestigt de Nederlandse vestiging van het Franse filmbedrijf tegenover Marketing Report


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER

02-09-2025 | 12:11:00
Met de slogan Fiks je dikke noodbuffer worden vakmensen als timmermannen, metselaars en installateurs gewezen op de risico’s van langdurige uitval.

VCCP ontwikkelt eerste VK-tv-campagne voor Primark

02-09-2025 | 11:53:00
Onder de titel In Denim We Can is dit de eerste uiting van het merkplatform That’s So Primark in het VK

Dentsu Creative werkt voor Prinses Máxima Centrum

02-09-2025 | 09:27:00
De samenwerking begon met de campagne voor de Maand van Kinderkanker. Hierin staat het thema beter worden centraal
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.