OrangeValley, MvH Media, Increase en AdResults worden Follo

De digital marketingbureaus OrangeValley, MvH Media, Increase en AdResults gaan vanaf 1 april 2025 gezamenlijk verder onder de naam Follo. Met deze stap willen de bureaus hun krachten bundelen in data-gedreven performance marketing en hun technologische expertise combineren in de tech-stack FolloEngine.

De vier bureaus werkten al langere tijd samen en delen een gezamenlijke visie op de inzet van data en technologie in marketing.

Mark van Hattum, CEO: “Door onder één naam verder te gaan, kunnen we onze klanten nog beter bedienen met een geïntegreerde aanpak en de beste specialisten in het vak. We combineren onze expertises, versnellen innovatie en zorgen ervoor dat onze klanten voorop lopen in digital marketing.”

Follo telt meer dan tweehonderd specialisten en heeft zes vestigingen in de Benelux. Het bedrijf richt zich op strategie en uitvoering binnen onder meer SEO, SEA, social media, data en AI.

Merkidentiteit ontwikkeld met Dog & Pony

De ontwikkeling van de merkidentiteit is gedaan in samenwerking met het bureau Dog & Pony uit Amsterdam. Samen met het marketingteam van Follo werkte Dog & Pony aan een merk dat de kernwaarden en ambities van het fusiebedrijf weerspiegelt.

De naam Follo is gekozen om de gezamenlijke benadering van strategische performance marketing en continue focus op groei te benadrukken. Volgens de bureaus draagt de uniforme merknaam bij aan een eenduidige positionering en communicatie.

Eigen technologie in tech-stack FolloEngine

Centraal in de aanpak van Follo staat FolloEngine, een geïntegreerde tech-stack die voortkomt uit de technologieën van de vier oorspronkelijke bureaus. Deze oplossing verzamelt en analyseert realtime data over onder meer zoekgedrag, prestaties en concurrentie, en helpt bedrijven hun marketingprestaties te verbeteren.

Martijn van Dijk, director strategy & services: “We don’t trust all data. We follo our own data.” Hij vervolgt: “Om klanten maximaal te ondersteunen in hun groeiambities zetten we maximaal in op het ontwikkelen van eigen technologie ter ondersteuning van performance marketing. Deze technologie bieden we in eerste instantie primair aan bij klanten.”

www.folloagency.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Elsbeth Wesselink: Wat ik leerde van de NAVO-top

02-07-2025 | 10:23:26
AI is geen magische raadmachine. Het is ook geen spelletje ‘kijk maar wat eruit komt’. Het is precisie, het is creatieve directie in tekstvorm.

Bob Koigi: Grote merken versnellen hun AI-strategie

02-07-2025 | 09:19:31
Kunstmatige intelligentie (AI) blijft een revolutie teweegbrengen in de manier waarop wereldwijde bedrijven opereren

Jurgen Swaans: Slimme activatie wint van standaardkorting

02-07-2025 | 08:58:00
AI en personalisatie: het zijn inmiddels vaste prik in marketingpraat. In de praktijk blijft het vaak bij een dun laagje slimheid.

Betting Wonen vergroot zichtbaarheid met campagne

01-07-2025 | 14:34:00
Betting Wonen, al 90 jaar een vertrouwd adres in de Achterhoek voor comfortabel wonen, wilde haar merk nieuw leven inblazen.

Cees Faes: Daddy Issues

27-06-2025 | 11:01:00
We projecteren nogal wat op zo’n term. In Nederland heeft “Daddy” immers vrij specifieke connotaties

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.