Opening inschrijving Content Marketing | The Awards 2023!

Na een daverende eerste editie van Content Marketing | The Awards in 2022, openen wij nu de inschrijving voor de 2023-editie.

Content Marketing | The Awards waren bij de eerste editie met 160 inschrijvingen in één klap de grootste contentmarketingprijzen in Nederland, georganiseerd door Media Meetings en Marketing Report in samenwerking met Platform Content Marketing.

Verslag en winnaars 2022

Kijk hier voor een uitgebreid verslag van de 2022-editie, inclusief fotoverslag, overzicht van de winnaars, genomineerden en links naar de winnende cases.

Uitreiking in Beeld en Geluid

De uitreiking van de Content Marketing Awards 2023 is op dinsdag 28 november in Beeld en Geluid in Hilversum.

Waarom meedoen?

  • De Content Marketing Awards zijn de grootste in zijn soort en gaan in 2023 hard doorgroeien - hier moet je bij zijn
  • Net als in 2022 verwachten wij opnieuw volop deelname - en winnaars! - uit België, wat het niveau van deze prijs nog verder omhoog brengt
  • Zelfs als je niet zou worden genomineerd, doe je nooit voor niets mee. Bij elke case die je instuurt, kun je aangeven of je deze - deels - graag ziet gepubliceerd op de website van Marketing Report
  • De winnende cases worden in woord en beeld opgenomen in het Grote Marketing & Media Jaarboek 2024. Alle winnaars en genomineerden krijgen een exemplaar van dit jaarboek toegestuurd
  • De Content Marketing Awards worden georganiseerd in samenwerking met Platform Content Marketing, het snelgroeiende platform van de beste content marketingbureaus van Nederland

Cases insturen

Cases stuur in via de website van Content Marketing | The Awards

 

Partner worden

Partner worden van de Content Marketing Awards? Een goed idee! Neem hiervoor contact op met Eric-Jan Vis - [email protected] | 06 53 41 12 13

www.cmta.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.