Opening inschrijving Content Marketing Awards 2024!

Feestelijke uitreiking van de Content Marketing Awards 2024 op woensdag 6 november! Locatie: Stadsschouwburg Haarlem.

Maandag 9 september is de laatste dag dat je cases kunt insturen.

Content Marketing Awards is een onafhankelijk initiatief dat wordt uitgevoerd als VIA Evenement. Content Marketing Awards 2024 worden geproduceerd door Marketing Report en Media Meetings, organisator van Dutch PR Awards en M100 Event.

Alle ingezonden cases worden deels - en alleen als jij instemt - gepubliceerd op de CMTA website en het platform van Marketing Report. Op deze wijze vieren wij het vak en pak je als inzender altijd het podium!

Ter inspiratie: hier vind je een groot deel van de in 2023 ingezonden cases.

En hier vind je de foto's van de geweldige 2023 awardshow in Beeld en Geluid in Hilversum.

Een overzicht van de winnaars van de Content Marketing Awards 2023 staat hier.

De jury van de Content Marketing Awards 2024 vind je hier:

Je kunt jouw cases aanmelden op www.cmta.nl.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.