Online Klik en Impact Media Concepts bundelen krachten

Online Klik, een performance marketingbureau uit Eindhoven, en Impact Media Concepts (IMC), een branding-, webdevelopment- en online marketingbureau uit Nuenen, zijn per 1 januari 2025 samangevoegd. Samen gaan zij verder onder de naam Online Klik. 

Een natuurlijke match

Daniëlle van Essen, oprichter van Online Klik: "We zochten al langer naar een partner om onze dienstverlening uit te breiden naar een full-service oplossing. Wat begon als een abstract idee, is uitgegroeid tot een strategische stap die onze ambitie kracht bijzet."

Jordi Hagedoorn, oprichter van IMC: "Bij IMC hebben we, naast onze online marketingwerkzaamheden, altijd met passie gewerkt aan branding en webdevelopment voor onze klanten. Door onze krachten te bundelen met Online Klik, vergroten we onze creatieve impact en versterken we ons totale aanbod in de online marketingbranche." 

Meerwaarde voor klanten

De fusie biedt volgens de fusiepartners grote voordelen voor bestaande en nieuwe klanten.

Daniëlle van Essen: "Onze klanten profiteren van een geïntegreerde aanpak waarmee we hen kunnen ondersteunen op het gebied van zowel performance marketing, branding, webdevelopment als strategisch advies. Zo kunnen we iedere klant van A tot Z helpen met hun online ambities."

Jordi Hagedoorn: "Door deze versterkte samenwerking kunnen we sneller inspelen op de veranderende behoeften in de markt en nog meer waarde toevoegen."

Loek Beeren, Operationeel Directeur van Online Klik: "Onze focus op klanttevredenheid blijft onveranderd. We begrijpen dat iedere organisatie unieke behoeften heeft en daarom blijven we die persoonlijke betrokkenheid bieden waar onze klanten op vertrouwen.”

Nieuwe locatie en leiding

Vanaf 1 januari 2025 verhuist Impact Media Concepts naar het pand van Online Klik op Sectie C, in Eindhoven. Het gecombineerde team van meer dan 35 professionals wordt geleid door een driekoppige directie: Daniëlle van Essen, algemeen directeur, Loek Beeren, operationeel directeur, Jordi Hagedoorn, commercieel directeur.

www.onlineklik.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Snakeware en OZ-Hami gaan voor 5 jaar strategisch partnership

18-12-2025 | 18:17:04
Digital agency Snakeware en planten- en bloemenhandelsbedrijf OZ-Hami zijn een strategische samenwerking voor de komende vijf jaar overeengekomen

Waarom marketing vastloopt en hoe we daar in 2026 uitkomen

18-12-2025 | 13:06:00
Het einde van het jaar is traditioneel het moment van reflectie. Kijk ik terug op 2025 vanuit marketing, dan zie ik geen gebrek aan technologie maar een gebrek aan besluitvorming

Nick Hartskeerl en Alan Massom: AI is fantastisch als je het maar goed en doelgericht integreert

17-12-2025 | 00:47:00
Forge is een digitaal bureau dat vanuit Aalsmeer sinds eind 2024 vooral aan technologische oplossingen werkt voor klanten. We spreken Nick Hartskeerl, managing partner en Alan Massom, partner van Forge

[Vacatures] Forge zoekt een UX/UI Designer

16-12-2025 | 15:16:00
Forge is per direct op zoek naar UX/UI Designer - (Full-time) Aalsmeer

[Vacatures] Forge zoekt een Webanalist

16-12-2025 | 15:12:00
Forge is per direct op zoek naar Webanalist - (Full-time) Aalsmeer


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.