Olof uit B&B Vol Liefde in GiG-commercial

GiG Hard Seltzer komt met een commercial gericht op de oudere doelgroep. De spot draait om de 75-jarige Olof Ormeling, bekend van zijn deelname aan B&B Vol Liefde, de kijkcijferhit van afgelopen zomer.

Het drankje scoort goed bij jongeren en met name bij studenten valt het bruisende drankje goed in de smaak. De Brabander is als hoofdrolspeler aangetrokken voor de GiG-commercial, met als doel om andere doelgroepen aan te spreken. De boodschap? Grow up, don’t grow old!

Bob Ponsen, medeoprichter van GiG Hard Seltzer: "Net als de rest van Nederland waren ook wij gecharmeerd van Olof. Hij past perfect bij ons. Net als GiG is hij bruisend, vrolijkmakend en gezellig. Met onze commercials willen we laten zien dat we er zijn voor iedereen met een jonge geest."

www.drinkgig.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Retentiemarketeer

29-04-2025 | 08:45:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Retentiemarketeer - Fulltime

Annexum en Fitzroy zetten baksteen centraal

28-04-2025 | 15:48:00
De campagne is de eerste grote communicatie-inzet van Annexum en spreekt beleggers aan met de symboliek van de baksteen.

Bob Koigi: Reclame voor reizen ontwikkelt zich met hernieuwd vertrouwen

28-04-2025 | 11:52:21
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

[Vacatures] Hearst Netherlands zoekt een Tijdelijke Opdracht: Subscriptions Lead A.I.

28-04-2025 | 09:11:00
Hearst Netherlands is per direct op zoek naar Tijdelijke Opdracht: Subscriptions Lead A.I.

SuperRebel.Agency brengt spontane sausmix tot leven

28-04-2025 | 08:42:00
Burger King, Heinz en SuperRebel.Agency hebben een activatie gelanceerd waarbij een eenvoudige ontdekking centraal staat.

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.