
Olof uit B&B Vol Liefde in GiG-commercial
GiG Hard Seltzer komt met een commercial gericht op de oudere doelgroep. De spot draait om de 75-jarige Olof Ormeling, bekend van zijn deelname aan B&B Vol Liefde, de kijkcijferhit van afgelopen zomer.
Het drankje scoort goed bij jongeren en met name bij studenten valt het bruisende drankje goed in de smaak. De Brabander is als hoofdrolspeler aangetrokken voor de GiG-commercial, met als doel om andere doelgroepen aan te spreken. De boodschap? Grow up, don’t grow old!
Bob Ponsen, medeoprichter van GiG Hard Seltzer: "Net als de rest van Nederland waren ook wij gecharmeerd van Olof. Hij past perfect bij ons. Net als GiG is hij bruisend, vrolijkmakend en gezellig. Met onze commercials willen we laten zien dat we er zijn voor iedereen met een jonge geest."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start
Maurice Kaan: Van regio naar impact met Abovo Maxlead
Bob Koigi: Importheffingen drukken op advertentiebeleid
Hans Bauman: Gouden Accent bekroont 25 jaar Bob
Joeri Jansen: Creativiteit begint bij evidence-based denken
Gepubliceerd door: Saskia van Weert