Odido voegt SkyShowtime toe
Odido heeft de streamingdienst SkyShowtime toegevoegd aan zijn portfolio van streamingdiensten. Odido-klanten met Unlimited Premium en Unlimited Plus abonnementen hebben hiertoe direct toegang tot SkyShowtime via een puntensysteem. SkyShowtime is de streamingaanbieder van Paramount en Comcast (NBCUniversal). Daarnaast zijn SkyShowtime-abonnementen beschikbaar als stand-alone binnen alle mobiele bundels.
SkyShowtime
SkyShowtime lanceerde in Nederland op 25 oktober 2022. en brengt series en films van Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, Showtime, Sky Studios en Peacock. Het gaat om producties als Star Trek Strange New Worlds S1 &2, The Family Stallone, en Yellowstone S1-5, evenals blockbusterfilms als Babylon, M3GAN, en Puss in Boots: The Last Wish.
De markt opschudden
Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer Consumer bij Odido: "We zijn verheugd om SkyShowtime toe te voegen aan ons portfolio. De toevoeging ervan is een nieuwe belangrijke mijlpaal voor ons, waarmee we nogmaals bewijzen dat we hier zijn om de markt op te schudden. Met ons Extras-portfolio bieden we onze klanten de ultieme vrijheid om maandelijks te wisselen tussen streamingdiensten.''
Monty Sarhan, CEO van SkyShowtime: ''We zijn verheugd aan te kondigen dat Odido-abonnees nu toegang zullen hebben tot het geweldige entertainmentaanbod van SkyShowtime. Door onze recent aangekondigde partnerschappen en direct-to-consumer service zijn we erg trots dat we echte waarde bieden aan miljoenen leden in Nederland die nu toegang hebben tot onze exclusieve series en kaskrakers.''
Details SkyShowtime-abonnement
Odido-klanten met een Unlimited Plus- of Unlimited Premium-abonnement kunnen SkyShowtime aanschaffen via het puntensysteem. Voor klanten met andere abonnementen is SkyShowtime beschikbaar voor € 6,99 per maand.
Flexibele opties voor Unlimited Plus- en Premium-klanten
Odido’s Extras biedt een puntensysteem voor Unlimited Plus- en Premium-klanten. Unlimited Plus-abonnees ontvangen één punt voor Extra’s, terwijl Premium-abonnees er drie ontvangen. Deze tegoeden kunnen worden ingewisseld voor Extra’s (streamingdiensten) naar keuze, zodat klanten hun streamingkeuzes maandelijks kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en moeiteloos tussen verschillende diensten kunnen wisselen.
www.odido.nl
www.skyshowtime.com
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
MediaTest introduceert Captivation test
Thinkbox pleit voor herwaardering van televisie
Home ontwikkelt campagne kunstmuseum Fenix
BBC Studios lanceert BBC NL+ in de zomer exclusief bij KPN
LePub ontwikkelt offline-campagne Heineken met Joe Jonas
Gepubliceerd door: Pie Kamau