Odido vervangt T-Mobile ook bij FC Utrecht

Voortaan is Odido te zien als hoofdsponsor van FC Utrecht. Dit is een consequentie van het nieuws dat T-Mobile Nederland zijn naam alsmede die voor de merken T-Mobile en Tele2 heeft gewjizigd in Odido. Dit merk is de rest van dit seizoen op de shirts van zowel de mannen als vrouwen van FC Utrecht te zien. Daarnaast is het merk ook te zien op de shirts van Jong FC Utrecht en de FC Utrecht Academie. Supporters van FC Utrecht die eerder dit seizoen al een uit- of thuisshirt hebben gekocht, kunnen dit vanaf 15 september 2023 kosteloos omruilen in de FC Utrecht Fanshop of de fysieke retailers die de shirts verkopen.

Hoofdsponsorschap uitbreiden

Tele2 en daarna T-Mobile zijn sinds het seizoen 2015/2016 verbonden aan FC Utrecht als hoofdsponsor. Nu de naam Odido is geintroduceerd, wordt ook het hoofdsponsorschap uitgebreid met FC Utrecht Vrouwen die vanaf dit seizoen hun rentree maken op het hoogste niveau. Ook Jong FC Utrecht zal met de vernieuwde hoofdsponsor op de shirts spelen in de Keuken Kampioen Divisie en ook de gehele Academie van de club draagt shirts met Odido op de borst.

In het kader van Odido als hoofdsponsor zal stadion Galgenwaard de komende weken in het teken staan van Odido en zal met sfeeracties het merk worden geintroduceerd aan de supporters.

Odido kiest bewust voor FC Utrecht

Onno Rip, Vice President Consumer Sales & Terminals bij Odido: "We zijn heel blij met deze stap in onze samenwerking met FC Utrecht. We vinden het belangrijk dat mensen ook offline met elkaar verbonden zijn en wil daarom haar klanten inspireren en stimuleren tot meer beweging, afleiding en echt contact. Het hoofdsponsorschap bij de mannen en vrouwen van FC Utrecht sluit daar naadloos bij aan. We kijken dan ook uit naar een mooie, hernieuwde samenwerking met de club, de spelers en haar supporters."

Thijs van Es, algemeen directeur van FC Utrecht: "Buitengewoon trots zijn we dat Odido haar merk de komende periode onder meer door het hoofdsponsorschap van FC Utrecht van naams- en inhoudsbekendheid wil voorzien. Odido staat evenals FC Utrecht voor verbinding, dus de match is ook nu weer snel gevonden. We kijken ernaar uit samen met Odido het maximale uit het partnership te halen, voor alle betrokkenen."

www.odido.nl

www.fcutrecht.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Joe Public start Joe Live met Marcel Surendonk

06-10-2025 | 00:15:00
Het bureau richt zich op sponsoring en activaties van live events zoals festivals en sportevenementen.

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.