Odido en Feyenoord starten samenwerking voor drie seizoenen

Telecomprovider Odido en voetbalclub Feyenoord gaan een strategisch partnerschap aan vanaf het seizoen 2025-2026. De samenwerking geldt voor ten minste drie jaar en richt zich op het verbinden van de club, haar supporters en de telecomdiensten van Odido.

Odido zal Feyenoord voorzien van vaste internet- en mobiele telefoniediensten. Supporters krijgen via de webshop van de club toegang tot exclusieve aanbiedingen. Ook wordt Feyenoords streamingdienst Feyenoord ONE onderdeel van het Extra’s-aanbod van Odido voor klanten met een Unlimited Premium- of Unlimited Plus-abonnement.

Koppeling tussen voetbal en connectiviteit

Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord: "Met Odido voegen we opnieuw een mooie naam toe aan ons partnernetwerk. Odido behoort tot de top van landelijke telecomspelers en heeft de ambitie om nog verder te groeien. Feyenoord is voor hen een mooi platform om voetbalsupporters te bereiken, met onze grote exposurewaarde en ons grote bereik. Onze supporters leven 365 dagen per jaar met Feyenoord mee. Niet alleen in het stadion, maar zeker ook via hun mobiele telefoon, internet en televisie. Samen met Odido zien we mooie kansen om elkaar op dat gebied te versterken."

Feyenoord sluit aan bij sportambitie Odido

Met deze samenwerking breidt Odido haar betrokkenheid bij sport verder uit.

Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer bij Odido: "Wij geloven bij Odido dat iedereen mee moet kunnen doen. Sport is daarin voor ons een belangrijke manier; want sporten verbindt ons allemaal. Vanuit die missie richten wij ons naast NOC*NSF en TeamNL, ook op voetbal. Door met Feyenoord een samenwerkingsverband aan te gaan verbreden we onze doelgroep binnen het voetbal nog verder. We zijn vereerd dat Feyenoord een zakelijke klant is geworden van Odido en we willen ook supporters de mogelijkheid geven om te profiteren van de samenwerking tussen Odido en Feyenoord."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List


Lees ook:

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.

NIBC Bank hoofdsponsor van terugkerende Tour of Holland

29-07-2025 | 13:15:48
NIBC Bank verbindt zich als hoofdsponsor aan de Tour of Holland. De zesdaagse wielerkoers keert na 21 jaar terug op de Nederlandse sportkalender

Amazon verlengt partnerschap met UEFA vrouwenvoetbal tot 2030

24-07-2025 | 10:24:57
De verlengde samenwerking is gericht op de verdere groei van de sport, ook na het UEFA Women’s EURO 2025 in Zwitserland.

PSV en Coca-Cola verlengen langdurige samenwerking

23-07-2025 | 12:57:00
Coca-Cola Europacific Partners Nederland (CCEP) blijft als partner verbonden aan PSV. De samenwerking, die al meer dan tien jaar loopt, wordt voortgezet.

SKIL met Tour de France-sponsoring

16-07-2025 | 13:21:00
Het gereedschapsmerk SKIL heeft een sponsordeal gesloten met Team Visma | Lease a Bike en is daardoor drie jaar lang te zien aan beide mouwen van de bij het team horende wielrenners in de Tour de France

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.