
Odido en Feyenoord starten samenwerking voor drie seizoenen
Telecomprovider Odido en voetbalclub Feyenoord gaan een strategisch partnerschap aan vanaf het seizoen 2025-2026. De samenwerking geldt voor ten minste drie jaar en richt zich op het verbinden van de club, haar supporters en de telecomdiensten van Odido.
Odido zal Feyenoord voorzien van vaste internet- en mobiele telefoniediensten. Supporters krijgen via de webshop van de club toegang tot exclusieve aanbiedingen. Ook wordt Feyenoords streamingdienst Feyenoord ONE onderdeel van het Extra’s-aanbod van Odido voor klanten met een Unlimited Premium- of Unlimited Plus-abonnement.
Koppeling tussen voetbal en connectiviteit
Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord: "Met Odido voegen we opnieuw een mooie naam toe aan ons partnernetwerk. Odido behoort tot de top van landelijke telecomspelers en heeft de ambitie om nog verder te groeien. Feyenoord is voor hen een mooi platform om voetbalsupporters te bereiken, met onze grote exposurewaarde en ons grote bereik. Onze supporters leven 365 dagen per jaar met Feyenoord mee. Niet alleen in het stadion, maar zeker ook via hun mobiele telefoon, internet en televisie. Samen met Odido zien we mooie kansen om elkaar op dat gebied te versterken."
Feyenoord sluit aan bij sportambitie Odido
Met deze samenwerking breidt Odido haar betrokkenheid bij sport verder uit.
Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer bij Odido: "Wij geloven bij Odido dat iedereen mee moet kunnen doen. Sport is daarin voor ons een belangrijke manier; want sporten verbindt ons allemaal. Vanuit die missie richten wij ons naast NOC*NSF en TeamNL, ook op voetbal. Door met Feyenoord een samenwerkingsverband aan te gaan verbreden we onze doelgroep binnen het voetbal nog verder. We zijn vereerd dat Feyenoord een zakelijke klant is geworden van Odido en we willen ook supporters de mogelijkheid geven om te profiteren van de samenwerking tussen Odido en Feyenoord."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Radio Veronica verbindt zich aan Telstar
Peter Lansaat: sport is dringen, alles ligt dicht bij elkaar
Radiostation JOE ook Official Music Partner van Feyenoord
Radiostation JOE sponsor van PSV
Lidl partner van UEFA Women’s EURO 2025
Gepubliceerd door: Daan Dekkers