Odido en Feyenoord starten samenwerking voor drie seizoenen

Telecomprovider Odido en voetbalclub Feyenoord gaan een strategisch partnerschap aan vanaf het seizoen 2025-2026. De samenwerking geldt voor ten minste drie jaar en richt zich op het verbinden van de club, haar supporters en de telecomdiensten van Odido.

Odido zal Feyenoord voorzien van vaste internet- en mobiele telefoniediensten. Supporters krijgen via de webshop van de club toegang tot exclusieve aanbiedingen. Ook wordt Feyenoords streamingdienst Feyenoord ONE onderdeel van het Extra’s-aanbod van Odido voor klanten met een Unlimited Premium- of Unlimited Plus-abonnement.

Koppeling tussen voetbal en connectiviteit

Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord: "Met Odido voegen we opnieuw een mooie naam toe aan ons partnernetwerk. Odido behoort tot de top van landelijke telecomspelers en heeft de ambitie om nog verder te groeien. Feyenoord is voor hen een mooi platform om voetbalsupporters te bereiken, met onze grote exposurewaarde en ons grote bereik. Onze supporters leven 365 dagen per jaar met Feyenoord mee. Niet alleen in het stadion, maar zeker ook via hun mobiele telefoon, internet en televisie. Samen met Odido zien we mooie kansen om elkaar op dat gebied te versterken."

Feyenoord sluit aan bij sportambitie Odido

Met deze samenwerking breidt Odido haar betrokkenheid bij sport verder uit.

Tisha van Lammeren, Chief Commercial Officer bij Odido: "Wij geloven bij Odido dat iedereen mee moet kunnen doen. Sport is daarin voor ons een belangrijke manier; want sporten verbindt ons allemaal. Vanuit die missie richten wij ons naast NOC*NSF en TeamNL, ook op voetbal. Door met Feyenoord een samenwerkingsverband aan te gaan verbreden we onze doelgroep binnen het voetbal nog verder. We zijn vereerd dat Feyenoord een zakelijke klant is geworden van Odido en we willen ook supporters de mogelijkheid geven om te profiteren van de samenwerking tussen Odido en Feyenoord."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Radio 538 tot 2028 radiopartner KNVB

12-09-2025 | 00:43:00
De KNVB en Talpa Network hebben hun partnerschap verlengd tot 30 juni 2028

HERA United presenteert eerste grote partnerschappen

10-09-2025 | 13:50:00
Booking.com, NIKE, SportCity en VriendenLoterij worden de eerste strategische partners van HERA United

Lidl verlengt sponsoring UEFA Europa en Conference League

02-09-2025 | 16:00:47
De supermarktketen was in 2024/25 de meest zichtbare sponsor, blijkt uit cijfers van Nielsen Sports.

Claudia Sampaio en Yvonne de Liefde naar Nederlandse Loterij

27-08-2025 | 09:55:58
Sampaio start per 1 september als Director Retail en komt over van Coca-Cola Europacific Partners

Go Ahead Eagles en Drukwerkdeal blijven samenwerken

31-07-2025 | 15:50:14
Het bedrijf ondersteunt de club al sinds 2014 en vervulde drie jaar de rol van hoofdsponsor.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.