NSMBL organiseert filmavond It Ends With Us met Amsterdamse Pathé de Munt

Op woensdag 14 augustus 2024 organiseerde lifestylewebsite NSMBL, in samenwerking met de Amsterdamse bioscoop Pathé de Munt, een filmavond in verband met de verfilming van Colleen Hoover’s It Ends With Us. Daarmee organiseerde NSMBL na enige jaren opnieuw een evenement.

Eventlocatie

De bovenverdieping van Pathé de Munt in Amsterdam werd omgevormd tot een zomerse eventlocatie, volledig in de stijl van It Ends With Us. NSMBL nodigde lezers uit om kennis te maken met het platform en de redacteuren te ontmoeten. Daarbij kregen zij e kans om de boekverfilming te zien.

Samenwerkingen

Middels samenwerkingen kregen merken de kans het publiek te bereiken. Het welkomstdrankje werd verzorgd door Tecán en de alcoholvrije dranken door Santani. Aan het einde van de avond kregen de gasten een goodiebag, met geschenken van partners zoals Parfumado, EasyToys, Colgate, Pathé Thuis en ICI PARIS XL, Monday, Bondi Sands, Pupa Milano, e.l.f. Cosmetics en Compeed.

Emma Toussain, hoofdredacteur van NSMBL bij Mediahuis Nederland: "Ik ben ontzettend blij dat we NSMBL ook ‘offline’ naar onze lezers kunnen brengen en dat we zo’n mooie avond hebben kunnen opzetten in samenwerking met Pathé.

Door hun enthousiasme en fijne samenwerking hebben we deze avond precies zo kunnen vormgeven zoals we in gedachten hadden. Deze avond past volledig bij wat NSMBL is en wil uitstralen: een fijne community, gezellig, laagdrempelig en met een tikje glamour."

Doron Kurz, Commercieel Directeur van Pathé: "We zijn trots op dit event, waarbij NSMBL-lezers als een van de eersten konden genieten van de nieuwe comfortabele Relax Seats bij Pathé De Munt.

Deze samenwerking gaf onze bezoekers de mogelijkheid om samen met NSMBL in een stijlvolle en ontspannen setting van een prachtige film te genieten en versterkt onze ambitie om het bioscoopbezoek tot een nog uniekere beleving te maken."

www.mediahuis.nl

www.pathe.nl

www.nsmbl.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior DBA Engineer

17-10-2025 | 09:03:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Junior DBA Engineer - Antwerpen/Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk)

08-10-2025 | 10:23:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur Dagblad van het Noorden & Leeuwarder Courant (Tijdelijk) - Leeuwarden en/of Groningen

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Beeldredacteur De Telegraaf

08-10-2025 | 10:06:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Beeldredacteur De Telegraaf - Amsterdam

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Verslaggever bij Dagblad van het Noorden

01-10-2025 | 10:00:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Verslaggever bij Dagblad van het Noorden - Emmen
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: PR balanceert tussen AI en authenticiteit

24-10-2025 | 11:48:00
De pr-industrie bevindt zich op een kritiek punt en navigeert in een landschap waarin mediagedrag gefragmenteerd is

[Vacancy Kinesso has a position for Paid Social Associate Account Director - Nike

24-10-2025 | 09:26:00
Kinesso is directly looking for Paid Social Associate Account Director - Nike - Amsterdam

DUDE en FM koppelen emotie en AI voor Maserati

24-10-2025 | 08:45:37
DUDE en FM hebben een wereldwijde campagne ontwikkeld voor Maserati rond de vraag in hoeverre kunstmatige intelligentie emotie kan begrijpen.

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.