NSMBL organiseert filmavond It Ends With Us met Amsterdamse Pathé de Munt

Op woensdag 14 augustus 2024 organiseerde lifestylewebsite NSMBL, in samenwerking met de Amsterdamse bioscoop Pathé de Munt, een filmavond in verband met de verfilming van Colleen Hoover’s It Ends With Us. Daarmee organiseerde NSMBL na enige jaren opnieuw een evenement.

Eventlocatie

De bovenverdieping van Pathé de Munt in Amsterdam werd omgevormd tot een zomerse eventlocatie, volledig in de stijl van It Ends With Us. NSMBL nodigde lezers uit om kennis te maken met het platform en de redacteuren te ontmoeten. Daarbij kregen zij e kans om de boekverfilming te zien.

Samenwerkingen

Middels samenwerkingen kregen merken de kans het publiek te bereiken. Het welkomstdrankje werd verzorgd door Tecán en de alcoholvrije dranken door Santani. Aan het einde van de avond kregen de gasten een goodiebag, met geschenken van partners zoals Parfumado, EasyToys, Colgate, Pathé Thuis en ICI PARIS XL, Monday, Bondi Sands, Pupa Milano, e.l.f. Cosmetics en Compeed.

Emma Toussain, hoofdredacteur van NSMBL bij Mediahuis Nederland: "Ik ben ontzettend blij dat we NSMBL ook ‘offline’ naar onze lezers kunnen brengen en dat we zo’n mooie avond hebben kunnen opzetten in samenwerking met Pathé.

Door hun enthousiasme en fijne samenwerking hebben we deze avond precies zo kunnen vormgeven zoals we in gedachten hadden. Deze avond past volledig bij wat NSMBL is en wil uitstralen: een fijne community, gezellig, laagdrempelig en met een tikje glamour."

Doron Kurz, Commercieel Directeur van Pathé: "We zijn trots op dit event, waarbij NSMBL-lezers als een van de eersten konden genieten van de nieuwe comfortabele Relax Seats bij Pathé De Munt.

Deze samenwerking gaf onze bezoekers de mogelijkheid om samen met NSMBL in een stijlvolle en ontspannen setting van een prachtige film te genieten en versterkt onze ambitie om het bioscoopbezoek tot een nog uniekere beleving te maken."

www.mediahuis.nl

www.pathe.nl

www.nsmbl.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Print, podcasts en puzzels populairder in vakantietijd

13-06-2025 | 12:21:00
Uit onderzoek van Mediahuis en MediaTest onder ruim duizend respondenten blijkt dat mensen in deze periode niet minder, maar juist anders media consumeren.

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Chef De Financiële Telegraaf

09-06-2025 | 09:10:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Chef De Financiële Telegraaf

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Online Redacteur bij VROUW

09-06-2025 | 08:43:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Online Redacteur bij VROUW

Lauren Verster onderzoekt cosmetica in Mediahuis-podcast

06-06-2025 | 09:48:00
In elke aflevering onderzoekt ze de werkelijke waarde van producten en trends die draaien om beloftes over schoonheid en verzorging.

De Telegraaf vernieuwt app en site voor mobiel gebruik

04-06-2025 | 11:47:00
De Telegraaf heeft de app en de (mobiele) website volledig vernieuwd. De vernieuwing draagt bij aan de digitale gebruikerservaring, met nadruk op mobiel
 

 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.