
NOS Jeugdjournaal frist app op
De app van het Jeugdjournaal heeft een complete make-over gekregen met een andere look, feel en gebruikerservaring. Door te swipen maak je als het ware een reis langs de laatste nieuwsvideo’s, stellingen, quizvragen en artikelen.
Ook kunnen kinderen voortaan onder elk artikel een reactie achterlaten en zo meepraten over het nieuws. Zoals kinderen van de Jeugdjournaal-app gewend zijn kunnen ze op ieder moment van de dag zowel het belangrijkste als het leukste nieuws checken.
Sonja Verbaarschott, chef van het Jeugdjournaal: “Bijna tien jaar terug was de Jeugdjournaal-app de eerste Nederlandse nieuwsapp voor kinderen. Er is veel veranderd in de manier waarop en de snelheid waarmee kinderen nieuws meekrijgen. Onze nieuwe app sluit daar volledig op aan.”
De app is er voor iOS, iPadOS en Android en is gratis te downloaden in de appstores.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Jumbo profileert zich als bakker met landelijke campagne
[Case] Giesbers Retail: DA - De vriendelijke specialist
VAB-onderzoek: tv-reclame verhoogt digitale betrokkenheid
Happiness Amsterdam ontwikkelt autovoorlichtingscampagne Marktplaats
Albert Heijn introduceert hamstergezin in campagne
Gepubliceerd door: Saskia van Weert