NOISE groeit door naar 80 medewerkers
NOISE Amsterdam verwelkomt zes collega’s. Met deze uitbreiding groeit het creatieve bureau, dat werkt met gedragsstrategie als basis, door naar 80 medewerkers. NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.
De nieuwe medewerkers starten in verschillende disciplines binnen het bureau en versterken zowel strategie, design als creatie.
Strategische en creatieve versterking
Gerben van der Rijt treedt in dienst als strateeg en komt over van Wayner Parker Kent. Het designteam wordt uitgebreid met Roos Verwolf als designer, voorheen werkzaam bij ACNE, en Jordy Ringeling, die als senior designer overstapt van Vandejong.
Daarnaast keert Robert van Luijk terug bij NOISE. Hij werkte eerder voor het bureau en gaat opnieuw aan de slag als motion designer.
Creatives op de vloer
Tot slot wordt de creatieve vloer aangevuld met Julia Delmé en Kim de Louw, beiden afkomstig van Being There. Zij starten als junior creatives en gaan meewerken aan diverse projecten binnen het bureau.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Omnicom Media Nederland: wijzigingen op komst
Job van Wagensveld wordt CEO van Company.info
Mildred Hutten wordt commercieeldirecteur FD Mediagroep
Technische detachering verschuift in 2026 naar langdurige inzet
DCVF benoemt Sanne Demir tot transitiemanager
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert