NOISE Amsterdam ontwikkelt vuurwerkcampagne: Tot het je raakt
NOISE Amsterdam ontwikkelde de bewustwordingscampagne Tot het je raakt in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. De campagne brengt de risico’s van vuurwerk onder de aandacht en benadrukt het belang van eenvoudige veiligheidsmaatregelen, zoals het dragen van een vuurwerkbril en het gebruik van een aansteeklont.
Uit onderzoek blijkt dat slechts 54 procent van de vuurwerkafstekers een lont gebruikt en 52 procent een vuurwerkbril draagt, ondanks dat 78 procent zich bewust is van de gevaren. Vier vuurwerkslachtoffers delen hun verhaal in de campagne. Lars (28), die na een ongeluk een kunstoog kreeg, vertelt: "Ik dacht, waarom een bril dragen voor iets wat één seconde duurt? Maar die seconde veranderde mijn leven."
De campagne roept op tot een veilige jaarwisseling met de boodschap: Bril op, lont aan.
Crocodile heeft een campagne ontwikkeld voor de introductie van Robijn Quickwash. Centraal in de campagne staat een speed-up versie van Wasmasjien uit 1985
FINN is gespecialiseerd in communicatie over maatschappelijke thema’s zoals duurzaamheid en regelgeving. Met deze aansluiting wordt FINN het vierde Belgische bureau binnen het netwerk, na com&co, Happiness en Tomorrow.
USP Marketing PR is een persoonlijk, creatief en ambitieus PR & Marketingbureau gevestigd in hartje Amsterdam dat gespecialiseerd is in het vertegenwoordigen van de meest prestigieuze horeca-, reis-, luchtvaart- en lifestylemerken wereldwijd