NOISE Amsterdam ontwikkelt vuurwerkcampagne: Tot het je raakt

NOISE Amsterdam ontwikkelde de bewustwordingscampagne Tot het je raakt in opdracht van het Ministerie van Infrastructuur en Waterstaat. De campagne brengt de risico’s van vuurwerk onder de aandacht en benadrukt het belang van eenvoudige veiligheidsmaatregelen, zoals het dragen van een vuurwerkbril en het gebruik van een aansteeklont.

Uit onderzoek blijkt dat slechts 54 procent van de vuurwerkafstekers een lont gebruikt en 52 procent een vuurwerkbril draagt, ondanks dat 78 procent zich bewust is van de gevaren. Vier vuurwerkslachtoffers delen hun verhaal in de campagne. Lars (28), die na een ongeluk een kunstoog kreeg, vertelt:
"Ik dacht, waarom een bril dragen voor iets wat één seconde duurt? Maar die seconde veranderde mijn leven."

De campagne roept op tot een veilige jaarwisseling met de boodschap: Bril op, lont aan.

www.noise.nl

www.rijksoverheid.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

FINN sluit zich aan bij netwerk Only creative entrepreneurs

15-04-2025 | 14:29:00
FINN is gespecialiseerd in communicatie over maatschappelijke thema’s zoals duurzaamheid en regelgeving. Met deze aansluiting wordt FINN het vierde Belgische bureau binnen het netwerk, na com&co, Happiness en Tomorrow.

Only creative entrepreneurs neemt Belgisch marketingbureau Happiness over

27-06-2024 | 09:57:00
Dit is het eerste bureau buiten Nederland dat zich aansluit bij Only en zal de basis vormen voor de community in België

[Dutch PR Awards 2024] Ninette Neuteboom over USP Marketing PR

05-05-2024 | 12:39:00
USP Marketing PR is een persoonlijk, creatief en ambitieus PR & Marketingbureau gevestigd in hartje Amsterdam dat gespecialiseerd is in het vertegenwoordigen van de meest prestigieuze horeca-, reis-, luchtvaart- en lifestylemerken wereldwijd

[Dutch PR Awards 2024] Denise van Ooijen over Marcommit

03-05-2024 | 14:31:00
Marcommit is hét B2B PR- en contentmarketingbureau in Nederland en sinds kort onderdeel van Only Creative Entrepreneurs

[Dutch PR Awards 2024] Marcommit: ZilverWerkt

03-05-2024 | 10:30:00
Marcommit, onderdeel van Only Creative Entrepreneurs, is hét B2B PR- en contentmarketingbureau in Nederland


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.