.webp)
Nine Nutbey-de Knecht in MT Dentsu Creative
Dentsu Creative Amsterdam kondigt aan dat Nine Nutbey-de Knecht na zeven jaar, waarvan de laatste vier als Head of Strategy, zich bij het managementteam van het bureau voegt. In de afgelopen jaren heeft Nine een belangrijke rol gespeeld in de groei van het strategische fundament van het bureau. Haar team groeide uit van twee naar twaalf mensen en kent zowel merk, experience, campagne als social strategen. Daarnaast droeg ze bij aan strategische transformaties voor merken als Pearle, Wehkamp, Volkswagen bedrijfswagens, Randstad, KLM, KPN en NPO.
Sven Vening, CEO Dentsu Creative: "Met het vertrek van Boris Nihom naar Dentsu Benelux voelde ik de behoefte om de strategische rol binnen ons MT direct sterk in te vullen. Los van alle inhoudelijke kwaliteiten, kiezen we als bureau ook voor de persoonlijkheid en energie van Nine, waarmee ze een voorbeeld voor het vak is."
Nine Nutbey-de Knecht: "Ik ben echt enthousiast om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen. Het is fijn om deel uit te maken van een bureau dat het zo goed doet en waar zulke leuke mensen werken."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marketingwereld in rep en roer door Lions-kwestie rond GUT
Sven Vening: Creativiteit maakt verschil bij Dentsu Creative
Cannes 2025: Esther van Vliet en Steffi Boom over RA*W-pitch
TBWA, Roorda, Dentsu, Joe Public winnen Goud bij Esprix 2025
Dentsu Creative ontwikkelt vervolg Tijd voor Defensie
Gepubliceerd door: Laura Heerlien