Nils Adriaans start adviespraktijk Tussen de Linies

Nils Adriaans is gestart met Tussen de Linies, een adviespraktijk gericht op creatieve bureaus, productiemaatschappijen, merken en individuele professionals. Vanuit zijn jarenlange ervaring in de creatieve en marketingcommunicatie-industrie biedt hij begeleiding op het gebied van zichtbaarheid, new business, recruitment en pitchverkenning.

De naam Tussen de Linies verwijst naar Adriaans' journalistieke stijl, waarbij hij de industrie vaak beschrijft aan de hand van voetbalanalogieën: opereren in de ruimte waar beweging en verandering plaatsvinden.

Begeleiding voor groei en zichtbaarheid

Met Tussen de Linies richt Adriaans zich op drie doelgroepen: creatieve bureaus, opdrachtgevers en individuele professionals. Hij ondersteunt bureaus die stappen willen zetten in hun ontwikkeling, bijvoorbeeld via fusies of het vergroten van hun zichtbaarheid.

Nils Adriaans: "Ik begeleid bijvoorbeeld graag challenger bureaus die een volgende stap willen maken, welke concrete acties zijn daarbij nodig? Maar ook bureaus die willen fuseren of structureel zichtbaarder willen zijn, want zonder communicatie besta je simpelweg niet meer."

Advies in het versnipperde bureaulandschap

Daarnaast adviseert hij merken bij het oriënteren op bureaus, onder andere als pitchverkenner. Ook begeleidt hij individuen in hun carrière, variërend van creatieven tot marketeers die creativiteit zakelijk willen onderbouwen.

"Ik denk over mijn klanten als merken (wat is hun essentie en aantrekkingskracht?) en daar creëer ik op allerlei manieren content en formats voor (hoe licht ik die essentie richting de ontvanger zo krachtig en helder mogelijk uit?). Het verhaal moet gevoel hebben, maar ook echt en sympathiek zijn."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

DVJ Insights lanceert Spenderlog in Scandinavië

16-09-2025 | 12:14:00
Spenderlog vervangt traditionele onderzoeksmethoden waarbij consumenten zelf hun aankopen moesten rapporteren.

JCDecaux stelt Lars Griffioen aan als commercieel directeur

12-09-2025 | 14:24:46
JCDecaux Nederland benoemt per 1 november 2025 Lars Griffioen tot commercieel directeur. Hij volgt Walter Kraus op

Joanne Parker Non-Executive Director Cognito

11-09-2025 | 14:18:00
Zij maakt daarmee deel uit van de Global Board van Cognito Group. Het communicatiebureau richt zich op de financiële sector

Tanya Leedekerken start bij Boomerang

11-09-2025 | 09:10:44
Zij treedt toe tot het Executive Committee van Publicis Groupe Netherlands en rapporteert in haar rol aan Isabelle Dacz

Hannah Sterke: Het werk voelt jong, vernieuwend, opvallend en heel eigen

10-09-2025 | 16:09:00
Hannah Sterke en Nina Mispelblom Beyer stapten op 1 augustus 2025 als creatieven over van TBWA\Neboko naar ACE. We spreken het duo over hun overstap, prijswinnend werk en hun toekomstplannen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.