Nicole Rosanella directeur Corporate Marketing Samsung

Samsung Electronics Benelux heeft Nicole Rosanella benoemd tot Director Corporate Marketing. 

Nicole Rosanella brengt meer dan vijftien jaar ervaring mee in marketing en merkontwikkeling. Nicole Rosanella: “Mijn doel is om de connectie met consumenten in de Benelux verder te versterken.”

In haar nieuwe rol is Rosanella verantwoordelijk voor de vertaling van de wereldwijde merkstrategie naar de Benelux-markt, dit omvat de positionering van Samsungs gehele portfolio, van smartphones en consumentenelektronica tot verschillende zakelijke oplossingen. Hierbij zal zij een sterke focus leggen op de merkvisie AI for All, waarbij de kracht van kunstmatige intelligentie toegankelijk wordt gemaakt voor een breed publiek en de doorvertaling van One Samsung in combinatie met SmartThings.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Bart Meerdink: AI heeft alles in een stroomversnelling gebracht

05-09-2025 | 17:25:00
Bart Meerdink is Managing Partner en kerndocent van Beeckestijn Business School. Beeckestijn Business Schol richt zich op kennis over Digital & Marketing, Customer Experience, AI, Data & Tech, Communicatie en Leiderschap & Change

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

[Vacatures] Springbok zoekt een Junior Projectmanager Marketing Automation

05-09-2025 | 08:02:45
Springbok is per direct op zoek naar een Junior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

Recordaantal van 49 inzendingen voor Effie Awards 2025

04-09-2025 | 11:17:03
De Effie Awards gelden wereldwijd als een van de meest prestigieuze vakprijzen in de marketing- en reclamebranche.

Flowbox versterkt Europese positie met overname Dreaminfluence

04-09-2025 | 10:55:00
Met de integratie bedient Flowbox meer dan 1.000 merken in Europa en groeit het naar een jaarlijkse omzet van bijna 9 miljoen euro.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Laura Heerlien

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.