Netflix staat met Avatar op schermen en stickers in Amsterdamse metro

Netflix ondersteunt de DOOH-campagne ter promotie van de nieuwe Avatar-serie The Last Airbender met een uitgebreide bestickeringsactie op metrostation Amsterdam Centraal.

De streamingdienst doet dat in samenwerking met reclame-exploitant CS Digital Media (CSDM) en display expert YPOS die het drukwerk en de installatie van de metershoge stickers verzorgt.

De stickeractie is aangepakt en als mediafirsts te zien op plekken in het metrostation. De Avatar-uitingen worden vertoond op de ledwalls van Amsterdam Centraal Station. De ledwalls zijn voorzien van bestickeringen rondom.

In combinatie met de digitale uitingen zal de aankondiging van de nieuwe Avatar-serie, waarin een jongeman de door oorlog verscheurde wereld probeert te redden door grip te krijgen op elementaire krachten, de reiziger nauwelijks kunnen ontgaan.

Mark Veenman: "Door groot formaat ledwalls te omlijsten met bestickering ontstaan er op de stations reclamevlakken tot wel 43 M2. Niet te missen met een enorme impact!"

www.csdigitalmedia.nl

www.doohgroup.com

www.y-pos.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Ad the Museum tijdens Museumnacht met CS Digital Media en Marketing Report

03-11-2025 | 23:15:00
Tijdens Museumnacht Amsterdam 2025 is onder de noemer Ad the Museum speciaal door Rodger Werkhoven met AI gecreërde reclamekunst vertoond

CS Digital opent ADE in metrostation Amsterdam CS

23-10-2025 | 11:51:00
OOH-exploitant CS Digital Media opende woensdagavond het Amsterdam Dance Event met een pop-up optreden in metrostation Amsterdam Centraal.

Disney en CS Digital Media lanceren Tron-campagne in metro

20-10-2025 | 14:33:00
The Walt Disney Company Benelux start de lancering van de film Tron: Ares met een grootschalige reclamecampagne in het Rotterdamse metronetwerk.

Museumnacht: Laat jouw AI-kunst zien op groot scherm

13-10-2025 | 22:08:00
CSDM stelt een groot scherm beschikbaar in metrostation Amsterdam CS, waar het winnende werk tijdens Museumnacht wordt vertoond.

Rodger Werkhoven: We maken van Amsterdam CS de grootste gallery van de stad

23-09-2025 | 22:01:00
CSDM en Marketing Report tonen reclame als kunstvorm tijdens Museumnacht, Rodger Werkhoven art director en AI expert
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.