Netflix staat met Avatar op schermen en stickers in Amsterdamse metro

Netflix ondersteunt de DOOH-campagne ter promotie van de nieuwe Avatar-serie The Last Airbender met een uitgebreide bestickeringsactie op metrostation Amsterdam Centraal.

De streamingdienst doet dat in samenwerking met reclame-exploitant CS Digital Media (CSDM) en display expert YPOS die het drukwerk en de installatie van de metershoge stickers verzorgt.

De stickeractie is aangepakt en als mediafirsts te zien op plekken in het metrostation. De Avatar-uitingen worden vertoond op de ledwalls van Amsterdam Centraal Station. De ledwalls zijn voorzien van bestickeringen rondom.

In combinatie met de digitale uitingen zal de aankondiging van de nieuwe Avatar-serie, waarin een jongeman de door oorlog verscheurde wereld probeert te redden door grip te krijgen op elementaire krachten, de reiziger nauwelijks kunnen ontgaan.

Mark Veenman: "Door groot formaat ledwalls te omlijsten met bestickering ontstaan er op de stations reclamevlakken tot wel 43 M2. Niet te missen met een enorme impact!"

www.csdigitalmedia.nl

www.doohgroup.com

www.y-pos.eu

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

AI Spec Ads krijgen podium in metrostation Amsterdam CS

13-10-2025 | 22:08:00
CSDM stelt een groot scherm beschikbaar in metrostation Amsterdam CS, waar het winnende werk tijdens Museumnacht wordt vertoond.

Rodger Werkhoven: We maken van Amsterdam CS de grootste gallery van de stad

23-09-2025 | 22:01:00
CSDM en Marketing Report tonen reclame als kunstvorm tijdens Museumnacht, Rodger Werkhoven art director en AI expert

Weesperplein volledig in Zalando-stijl door DOOH-campagne

19-09-2025 | 15:06:00
Zalando heeft samen met mediabureau Dentsu en CS Digital Media (CSDM) een Nederlandse primeur gerealiseerd met station Domination in ons land

Radjen van Wilsem: BRO Next heeft de sector dichter bij elkaar gebracht

14-09-2025 | 11:48:00
Radjen van Wilsem: Digitale schermen bieden meer flexibiliteit, data-integratie en realtime optimalisatie

Marketing Report en CSDM nemen deel aan Museumnacht 2025

04-09-2025 | 15:34:00
Marketing Report en CSDM slaan de handen ineen voor een groots project tijdens de Amsterdamse Museumnacht
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.