NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

Modeketen Norah lanceert deze week haar eerste merkcampagne. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau NEEW, dat begin dit jaar werd geselecteerd na een bureaupitch.

Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft. Inmiddels heeft de keten meer dan honderd winkels in Nederland. Vanuit het hoofdkantoor in Alkmaar werkte Norah de afgelopen maanden aan een aangescherpte merkstrategie, een vernieuwde visuele identiteit en nu dus ook een merkcampagne.

Focus op vrouwen die zichzelf zijn

Ankie Hofste, head of brand bij Norah: "Tijdens de eerste gesprekken met NEEW voelde het meteen als een waardevolle aanvulling op ons interne marketingteam. De creatieve ondernemersmentaliteit die ze meebrengen past goed bij onze ambitie. Daarnaast lieten ze zien dat ze onze doelgroep echt begrijpen, dat zie je ook terug in de campagne."

In de campagne staan vrouwen centraal die bewust kiezen voor stijl, comfort en zelfexpressie. Ze worden geportretteerd in herkenbare, alledaagse situaties waarin ze zichzelf zijn. De boodschap: juist dan ben je op je mooist.

De merkcampagne is vanaf deze week te zien via digitale kanalen, outdoor en in de winkels van Norah.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.