Natwerk lanceert campagne voor Bitonic

Natwerk heeft een campagne voor Bitonic ontwikkeld. In de campagne zien we bitcoin-investeerders die dankzij de app helemaal niet met bitcoin bezig zijn. De hoofdpersonen gaan volledig op in hun hobby en laten de app links liggen. Het laat zien hoe weinig tijd en moeite bitcoin hoeft te kosten. We zien een modeltreinbouwer, een visser en een dame met haar showkat.

Daan Kleiman, Strateeg Bitonic B.V.: "Wij blijven bewust dicht bij de kern van ons bedrijf en trekken ons niets aan van wat er in de cryptowereld gebeurt. Het is meer op gokken gaan lijken dan op gedegen investeren. En cryptobedrijven werken dat alleen maar in de hand. Met Natwerk hebben we ons gepositioneerd als tegengeluid. Investeer consistent en laat de app verder met rust."

Bob Dijkshoorn, creatief bij Natwerk: “We hebben ervoor gekozen om echte mensen te filmen op de plek waar ze graag met hun hobby bezig zijn. Zo voelen de hobbyisten zich op hun gemak én klopt elk detail in de wereldjes die we in de commercials neerzetten.”

Credits:
Merk: Bitonic | Bureau: NATWERK | Productie: Holy Fools | Regie: Youri Dingemans | Audio: Public Audio | Grading: Gary Grade

www.natwerk.nl

www.bitonic.nl

Lees ook:

Marlies van Voorthuizen: Mentale gezondheid luistert nauw

29-10-2025 | 12:01:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het interview vertelt van Voorthuizen hier meer over

Jurgen Retra: Een klein gebaar zegt meer dan duizend woorden

29-10-2025 | 11:43:00
Op World Mental Health Day lanceerden Zilveren Kruis en de KNVB de campagne Trap het gesprek af. In het onderstaand interview vertelt Natwerk hier meer over

Marc Leurs versterkt strategieteam Natwerk

27-10-2025 | 10:12:00
Per 1 oktober is Marc Leurs gestart als strategy director bij Natwerk. Leurs werkte eerder onder meer bij TBWA\NEBOKO en DDB

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager

03-11-2025 | 08:03:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam

[Vacatures] Brand Builders zoekt een Projectmanager

03-11-2025 | 07:39:00
Brand Builders is per direct op zoek naar Projectmanager

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.