Nathalie Nijhuis-Lam, Charlotte Zelders en Richard van Schaik voorgedragen als bvA-bestuursleden

bvA heeft aangekondigd Nathalie Nijhuis-Lam, Charlotte Zelders en Richard van Schaik voor te stellen als te benoemen bestuursleden. Tijdens de algemene ledenvergadering van 18 mei 2022 zullen de leden hierover kunnen stemmen.

Nathalie Nijhuis-Lam is Global Head of Sponsorship and Lead Inclusion & Diversity bij Philips. Ze werkt sinds 2014 in verschillende marketingfuncties bij Philips en is sinds 2020 voorzitter van de bvA Taskforce Inclusion & Diversity en lid van de Taskforce I & D bij de World Federation of Advertisers. In 2018 stond zij in de top 50 kleurrijke marketing lijst.

Charlotte Zelders is Chief Marketing Officer ANWB. Charlotte werkt sinds 2020 bij ANWB in deze rol en heeft hiervoor diverse (digital) marketing- en mediafuncties vervuld bij PepsiCo en Campina. Als actief bvA-lid heeft zij onder meer zitting in de Effie jury.

Richard van Schaik is Partner en specialist Privacy en Media/Entertainment bij DLA Piper. Hij ondersteunt bvA al jaren bij juridische vraagstukken, leidt de jaarlijkse kennissessies Update Reclamerecht en is sinds 2018 actief lid van de bvA/VIA Werkgroep Privacy.

Erik van Engelen, voorzitter bvA en algemeen directeur ad interim van Wildlands Adventure Zoo. "Met de komst van Nathalie Lam, Charlotte Zelders en Richard van Schaik kunnen we de succesvolle koers van de afgelopen jaren waarin we stevig gegroeid zijn, doorzetten in 2022 en verder. Deze drie professionals brengen naast hun uitgebreide ervaring ook specifieke kennis mee op topics zoals privacy, diversiteit en marketing-effectiviteit; voorbeelden van onderwerpen die bij onze kennissessies en belangenbehartiging hoog op de agenda staan."

www.bva.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.