Tag Resultaten
René Repko CMO Jumbo
Jumbo benoemd één van de grootste namen in retail marketing die ons land rijk is: René Repko. De primeur is aan Marketing Report
Wenneker Amsterdam breidt team uit voor internationale groei
Wenneker Amsterdam heeft haar productie- en postproductieteam uitgebreid met negen collega’s.
Nederlander Jochanan Senf wordt ceo van Ben & Jerry’s
Jochanan Senf, afkomstig uit Nederland, start medio juli als global chief executive officer van Ben & Jerry’s
Cindy Rose wordt CEO van WPP per 1 september
Ze beschikt over ruime internationale ervaring in technologie, telecom, media, entertainment en creatieve industrieën.
Jorieke de Vries weg bij Jumbo - René Repko opvolger
Jorieke de Vries verlaat per 1 augustus 2025 supermarktketen Jumbo. Haar vertrek volgt enkele maanden na de aanstelling van Tom Heidman als interim-CEO
Hibou versterkt AI-team en breidt PR-team uit
Jamal Allam en Björn van den Ham zijn begin juni gestart bij het bureau, dat recent een positionering met de slogan Neem de leiding presenteerde.
Roderick Cremers heft Fresh Bridge op
Wat ook niet zo vaak gebeurt, is dat bureaus eenvoudigweg worden opgeheven. Maar dat is wat Roderick Cremers heeft gedaan met Fresh Bridge
Nino Bavelaar van GumGum naar Teads Nederland
Teads Nederland breidt het team verder uit met Nino Bavelaar, die de overstap maakt van GumGum. Hij gaat aan de slag als Strategic Account Director
Sandra Hilster per 1 oktober 2025 CEO van Banijay Benelux
Sandra Hilster is per 1 oktober 2025 benoemd tot CEO van productiebedrijf Banijay Benelux. Ze volgt Peter Lubbers op die het bedrijf na 5 jaar verlaat
Drie talenten starten bij creatief bureau Natwerk
Creatief bureau Natwerk heeft de afgelopen maanden drie nieuwe collega's aan het team toegevoegd. Nina van Ee, Charlotte Bergmans en Vera Kroll
Campagne Kaliber voor Slachtofferhulp van start
Slachtofferhulp Nederland is gestart met een wervingscampagne. De organisatie wil met het initiatief meer vrijwilligers en betaalde krachten aantrekken
Nils Adriaans start adviespraktijk Tussen de Linies
Vanuit zijn jarenlange ervaring in de creatieve en marketingcommunicatie-industrie biedt hij begeleiding op het gebied van zichtbaarheid
Hatice van Leeuwen verlaat Mediahuis Nederland
Hatice van Leeuwen verlaat Mediahuis Nederland per 4 juli 2025. Sinds september 2020 was zij Teamlead van MHX, de creatieve studio van Mediahuis Nederland
Laura van Gestel en Annemieke Kievit-Nol verlaten VodafoneZiggo
Laura van Gestel, Director Brands Communications, Media, Partnerships en CSR en Annemieke Kievit-Nol, Director Corporate Communications & External Engagement hebben VodafoneZiggo verlaten per 1 juli 2025
Dagelijkse leiding Zandbeek naar zeskoppig team
De dagelijkse leiding van het bureau komt in handen van zes teamleden, waaronder Violette van Zandbeek.
Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet
Na een periode als interim sluit hij nu officieel aan bij het managementteam van het bureau. Versprille werkte eerder voor Crisp, Dentsu, Roorda en Lemz
Nathalie Peters: Groei begint bij je eigen mensen
In gesprek met Peter Wybenga vertelt ze over haar visie op het versterken van in-house marketingteams
Raymond van Kasterop voorzitter brancheorganisatie Outreach
Raymond van Kasterop, algemeen directeur van Bauer Media Outdoor Nederland is per 1 juli 2025 benoemd tot voorzitter van brancheorganisatie Outreach
Nannick van Koningsbruggen naar Giesbers Retail
Giesbers Retail breidt het strategisch team uit met Nannick van Koningsbruggen. Zij gaat aan de slag als merkstrateeg
Sanne Houterman Strategy Director bij Cheil Benelux
Ze neemt de strategische leiding van het bureau op zich en ontwikkelt de strategische aanpak voor alle klanten.
Kaliber en KLM lanceren Always Aim Higher als werkgeversmerk
Met deze strategie richt de luchtvaartmaatschappij zich op nieuwsgierige professionals die vooruit willen en bijdragen aan de toekomst van de luchtvaart.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis