Tag Resultaten
Arjan Pomper gaat weer weg bij NMO; topfunctie elders
Arjan Pomper zal per 1 juli 2025 weer vertrekken bij het Nationaal Media Onderzoek (NMO) waar hij in november 2024 tot algemeen directeur werd benoemd. Hij volgde Ton Schoonderbeek die in februari 2025 vertrok
Angela Eijlander CSMO ASN Bank
Angela Eijlander is per 1 juli 2025 benoemd tot Chief Sales & Marketing Officer (CSMO) van de Volksbank.
Desperados zoekt Head of Latin Vibe voor festivaltour
Op evenementen als Pinkpop, Solar en Down The Rabbit Hole creëert het biermerk een omgeving waarin de Latin Vibe centraal staat.
Tim Wolfs Chief Growth Officer Springbok Group
In zijn rol maakt hij deel uit van het managementteam en zal hij zich richten op de verdere groei en internationale ontwikkeling van het bureau.
Candid benoemt Dennis Lensen tot Head of Media Investment
Candid heeft per 1 mei 2025 Dennis Lensen aangesteld als Head of Media Investment. Hij neemt daarmee het stokje over van Michel Frank
Anne Schoemaker aan het roer bij Herbalife Nederland
Sinds vijf maanden wordt het team geleid door Anne Schoemaker, die is aangesteld als Sr. Country Manager.
Directeur Nederland Pieter Meijer verlaat Springbok Agency
Loopbaanonderbreking voor reflectie, groei en verkenning van de toekomst van werk, met een specifieke interesse in hoe opkomende technologieën zoals AI slimmere samenwerking en zinvoller werk mogelijk kunnen maken
Roorda breidt creatie- en accountteam uit
Op de creatieve afdeling starten Mick Vuur en Thomas Ten Brink, terwijl Romee Witte en Gijs van der Linden het accountteam versterken.
Richard Hol Executive Creative Director Yune
Richard Hol start per direct in zijn functie en maakt tevens deel uit van het managementteam van het bureau.
Zo haal je meer uit recruitment met je werkgeversmerk
Recruitment marketing en employer branding. Twee termen die vaak in één adem genoemd worden, maar in de praktijk nog te vaak los van elkaar worden ingezet.
BOAS hangt vuile was van de mode-industrie buiten
Werkgeluk speelt een steeds grotere rol bij de keuze voor een werkgever, maar wordt door veel organisaties nog als secundair gezien.
Willem Sijthoff stapt op als CEO bij Sijthoff Media
Willem Sijthoff stapt per 1 mei 2025 op als CEO van zijn bedrijf Sijthoff Media. Myrthe van der Erve, COO, wordt per 1 mei 2025 zijn opvolger
Creatieve versterking bij Joe Public
Joe Public verwelkomt per 1 mei een creatief team: Tom van der Veldt en Dyon Ruiter. Beiden komen over van TBWA\NEBOKO
Maite Zubiaurre per september ceo van bol
Maite Zubiaurre wordt per 1 september 2025 benoemd tot ceo van Bol. Zij volgt Margaret Versteden-van Duijn op
Martijn Jaartsveld Strategy Director ACE Media
In zijn functie richt hij zich op de strategische ontwikkeling van het bureau. Samen met Rutger Schouten vormt hij de dagelijkse leiding van ACE Media.
TikTok-bureau aidem agency breidt team uit
TikTok-bureau aidem agency heeft het eerste kwartaal van 2025 afgesloten met zes personele uitbreidingen.
Margaret Versteden-van Duijn CEO AH, Etos en Gall & Gall
Ze is op dit moment CEO van bol, onderdeel van Ahold Delhaize. Marit van Egmond vertrekt per 1 mei.
Angelique de Hont: Content die raakt staat centraal bij Matter
Matter is actief in Nederland, België en de VS. Angelique de Hont zal regelmatig aanwezig zijn op de internationale vestigingen, waaronder die in New York
Srdan Markov aangesteld als marketing directeur Lidl Nederland
Lidl Nederland heeft Srdan Markov benoemd tot directeur inkoop en marketing.
Carf.io speelt in op groei fractioneel werk in marketing
Met de oprichting van Carf.io zetten Jarno Stolk en Niels Rijerse in op een arbeidsvorm die snel terrein wint: fractioneel werk.
Pim Smeets versterkt creatief team Fightclub in Breda
Pim Smeets werkte eerder bij Natwerk en neemt zijn ervaring en portfolio mee naar zijn rol bij het bureau.
Gepubliceerd door: Caspar Scherphuis